سرمربی مجارستان: بی نظیر بودیم
سرمربی مجارستان از پیروزی تیمش برابر اتریش در اولین دیدار یورو ابراز شادمانی کرد.

در اولین دیدار از گروه F رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، اتریش و مجارستان برابر هم به میدان رفتند که در نیمه نخست این دیدار با وجود چند حمله اتریشی‌ها گلی رد و بدل نشد ولی در نیمه دوم مجارستان دو بار دروازه اتریش را باز کرد.

برند اشتورک(Bernd Storck) سرمربی مجارستان بعد از پیروزی تیمش برابر اتریش گفت:‌ باید تاکید کنم که شایسته برد بودیم و به خوبی ارزش های خودمان را به نمایش گذاشتیم. این پیروزی حق تیم ما بود چون عملکردی که در این مسابقه داشتیم فوق‌العاده بود.

با نمایش خوبی که ارائه کردیم این پیروزی حق‌مان بود. کاری که انجام دادیم فراتر از حد انتظار بود چون تیمی قدرتمند را شکست دادیم. درست است که بازی را ضعیف شروع کردیم اما در ادامه توانستیم آن را کنترل کنیم. بین دو نیمه درباره موقعیت‌های گلزنی که داشتیم صحبت کردیم. خوشحالم که گل آدام زالای(Ádám Szalai) ارزش های خود را به خوبی نشان داد و پاسخ منتقدان و آنهایی که به توانایی‌های‌مان شک داشتند را داد.

سرمربی آلمانی مجارها ادامه داد:‌ رویای مجارها به واقعیت تبدیل شد و از این موضوع خیلی خوشحال هستیم. تماشاگران ما باور نمی کردند این نمایش را از تیم ببینند ولی جسارت مردانم بی نظیر بود. ما در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط بودیم و اجازه ندادیم حریف بازی روان خود را به نمایش بگذارد. پیروزی در گام اول روحیه تیم را بالا می‌برد و حالا ما توانستیم در تاریخ یورو نشان دهیم مجارستان هم فوتبال خوبی دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir