سرمربی انگلیس: بازی همه چیز داشت جز گل
سرمربی انگلیس به هیچ وجه از نتیجه کسب شده برابر اسلواکی راضی نیست و امیدوار است در مرحله حذفی تیمش شرایط بهتری پیدا کند.

دو تیم انگلیس و اسلواکی در سومین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. روی هاجسون(Roy Hodgson) سرمربی انگلیس بعد از توقف تیمش برابر اسلواکی گفت: شب تلخ و ناراحت کننده ای بود. بازیکنانم شایستگی بالایی داشتند و می توانستیم این بازی را با برد به پایان برسانیم. توانایی گل زدن داشتیم.

بازیکنان حریف در محوطه جریمه خودشان بودند و هر چه تلاش کردیم نتوانستیم به مرحله بعد برسیم. در هر 3 بازی مرحله گروهی کاملا تیم برتر زمین بودیم که متاسفانه توپ هایمان گل نشد و موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

نمی توانم این حقیقت را انکار کنم که موقعیت های زیادی را ایجاد می کنیم ولی متاسفانه نمی توانیم آنها را تبدیل به گل کنیم. باید این ضعف را در بازی های آینده برطرف کنیم. در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد. این بازی همه چیز داشت جز گلزنی ما.

هاجسون ادامه داد: خوشحالیم که در مرحله حذفی قرار داریم و در بازی بعدی باید مطمئن بشویم که نه تنها باید توپ را کنترل کنیم و بازی را به تسلط خود در بیاوریم، بلکه باید گلزنی هم بکنیم.

انگلیس که در تورنمنت ها زیاد در پنالتی حذف می شود، ممکن است در این مرحله نیز با همین سناریوی تکراری روبرو شود. هاجسون درباره این موضوع گفت: بازیکنان هر روز تمرین پنالتی می کنند ولی پنالتی زیر فشار بازی و تماشاگران زیاد فرق می کند. نباید به پنالتی فکر کنیم و بدشانسی احتمالی در هر بازی. باید با تمام قدرت بازی کنیم و در هر بازی به گل برسیم.

انگلیس در مرحله بعد با تیم دوم گروه 6 دیدار خواهد کرد که ممکن است پرتغال باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir