سرمربی آلمان: موقعیت های زیادی را از دست دادیم
سرمربی قهرمان جهان می گوید تیمش برابر ایرلند شمالی موقعیت های زیادی را از دست داده است.

آلمان و ایرلند شمالی در سومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان یواخیم لوو(Joachim Löw) به پایان برسد. یواخیم لوو بعد از این دیدار گفت: موقعیت های زیادی را از دست دادیم. تیمم در هر دو نیمه نمایش بهتری از حریف داشت و موقعیت های زیادی را از دست دادیم و با بدشانسی خیلی از موقعیت های ما از دست رفت.

هدف اصلی ما این بود که به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شویم که به هدف خود رسیدیم. با این حال تیمم می توانست برد پرگل تری بدست آورد و به پیروزی پرگلی دست یابد که موفق نشدیم موقعیت های خودمان را وارد دروازه حریف کنیم.

لوو ادامه داد: باید در بازی های بعدی این مشکل را جبران کنیم و بتوانیم از موقعیت هایمان جلوی دروازه حریفان بهترین بهره را ببریم. او درباره تعویض بواتنگ(Jérôme Boateng) گفت: بواتنگ در نیمه نخست با مشکل کوچکی دست و پنجه نرم می کرد که ترجیح دادیم او را در نیمه دوم تعویض کنیم و ریسک نکنیم.

لوو در پایان با تمجید از 'کیمیش' گفت: کیمیش در سمت راست حرکات خوبی از خود نشان داد و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد. او بسیار باهوش است و خوشحالیم که خودش را اثبات کرد و استرسی نداشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir