سرمربی چک: امیدوارم همه از یورو 2016 درس گرفته باشیم
سرمربی تیم ملی فوتبال چک در چهارم شدن و حذف از یورو 2016 اظهار کرد این رقابت ها می تواند درس های مهمی برای بازیکنانش در رقابت های مهم پیش‌رو داشته باشد.

جمهوری چک در سومین دیدار خود در یورو 2016 ناامیدکننده ظاهر شد و با نتیجه 2 بر صفر برابر ترکیه شکست خورد. پاول وربا(Pavel Vrba) بعد از شکست تیمش برابر ترکیه گفت: تیم حریف بیشتر از ما گل زد. این تنها ایراد بازی بود. گل اولی که آنها به ثمر رساندند، همه چیز را از بین برد. متاسفانه از توپ به خوبی استفاده نکردیم و در مرکز زمین نیز با مشکل روبرو بودیم.

ترکیه در ضدحمله تیم قدرتمندی بود و این موضوع را به خوبی در زمین نشان داد. در نیمه نخست، شانس هایی برای گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم هم خسته شدیم و مرکز زمین را از دست دادیم. این ترکیه بود که بر بازی مسلط شد. استرسی که در بازی با کرواسی داشتیم، در این دیدار نیز تاثیرگزار بود و همین موضوع باعث شد تا نتوانیم بر بازی مسلط شویم.

وربا در پایان گفت: از اینکه چک به این رقابت ها رسید، خیلی خوشحال شدیم اما اکنون به بدترین شکل حذف شدیم. از این موضوع خیلی خوشحالم که بازیکنان فهمیدند سطح بازی در رده بین المللی با رده باشگاهی تا حد زیادی متفاوت است. برای بازیکنان خوب است که از این بازی ها درس گرفته باشند تا در انتخابی جام جهانی از آن استفاده کنند. امیدوارم همه ما از این رقابت ها درس گرفته باشیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir