روزهای جشن بدون شیرینی های خشکی که به شکل قلب هستند کامل نمی شود. ممکن است برخی از آنها فقط به عنوان تزئین استفاده شوند اما نباید فراموش کرد که با بهره گیری از استعداد خلاقیت می توانید نمونه های زیبایی از آنها را درست کنید

روزهای جشن بهترین بهانه برای جمع شدن دوستان در کنار هم و داشتن لحظاتی شاد و خوش است. یک خانم می تواند تمامی دوستان خود را در خانه اش جمع کرده وبا دکوراسیونی زیبا در خانه و انواع دسر های زیبا وخوشمزه ...به استقبال مهمانان خود برود. 

 
انواع اسنک ها و خوراکی های روز جشن 
برای این روز بهتر است که انواع خوردنی های ساده در نظر گرفته شود. آب میوه، آجیل ، آب نبات و انواع اسنک های ساده مانند ذرت مکزیکی و ... می توانند به عنوان یک سرویس ساده برای مهمانان آماده شود که برای میزبان هم مهیا کردن آنها کاری آسان می باشد .


 
گل های زیبا 
استفاده ازانواع گل های تازه برای طراحی و دکوراسیون روزهای خاص بسیارمناسب می باشند. قرار دادن یک دسته گل رز یا لاله ی صورتی در گلدان های سفید و ظریف می توانند به عنوان یک ایده ی جذاب برای طراحی و دکوراسیون خانه در نظر گرفته شوند .
 


دسرهای مختلف 
از یک ظرف چند طبقه ای برای گذاشتن انواع دسرها استفاده کنید. روی طبقات آن انواع کاسه ها و فنجان ها را قرار داده و داخل آنها را با تنقلاتی چون چوب شور ، آجیل ، شکلات ، ذرت بو داده و...پر کنید. نکته آن است که بهتر است رنگ تمامی ظروف را یکرنگ در نظر بگیرید .
 


کیک شکلاتی با طعم گیلاس 
این کیک شکلاتی با لایه هایی از خامه که طعم گیلاس دارند باعث می شود که علاوه بر داشتن دسری خوشمزه در این روز یک زیبایی و جلوه ی خاصی را هم به تزئین دکوراسیون خانه ی شما دهد . خامه با طعم و رنگ گیلاس که برای این کیک در نظر گرفته شده است بسیار مناسب با روز جشن شما خواهد بود.
 


شیرینی خامه ای به رنگ قرمز مخملی
این شیرینی های خامه ای قرمز رنگ بسیار متناسب با حال و هوای روزهای خاص می باشند. این شیرینی های منحصر به فرد برای این روز به عنوان یک شیرینی ساده و در عین حال خوشمزه در نطر گرفته می شوند.
 


شکلات های کوچک   
اگر شما علاقه به شکلات های کوچک دارید مطمئن باشید که این شکلات های کوچک نارگیلی نه تنها دارای طعم و مزه ی بسیار خوبی می باشند بلکه یک خوراکی ساده و شیک برای میهمانان شما می باشند.
 


انواع شیرینی های خشک   
روزهای جشن بدون شیرینی های خشکی که به شکل قلب هستند کامل نمی شود. ممکن است برخی از آنها فقط به عنوان تزئین استفاده شوند اما نباید فراموش کرد که با بهره گیری از استعداد خلاقیت می توانید نمونه های زیبایی از آنها را درست کنید.می توانید با استفاده از همان دستورالعمل هایی که برای درست کردن بیسکویت های معمولی دارید این بار آنها را در قالب هایی به فرم قلب بریزید و در این روز زیبا آنها را میل کنید و به استقبال مهمانان خود بروید. 




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
 این رنگ های دکوراسیون شما را باهوش تر می کند
چگونه در فصل سرما دکوراسیونی آفتابی و روشن داشته باشید؟
پاییز را به خانه تان بیاورید!!
با اصول اولیه دکوراسیون منزل آشنا شوید
اصول دکوراسیون با آنا نعمتی