چگونه با لباس پوشیدن قدمان را بلندتر کنیم؟
بلند قد شدن و بلند قد به نظر رسیدن چیزی نیست که شما بتوانید با رژیم های غذایی مختلف به دست آورید. شما با ترفندهایی در لباس پوشیدن می توانید قدتان را بلندتر کنید.

شما هرگز نمی‎توانید بیش از حد بلند قد به نظر آیید! حتی اشخاصی مانند جری هال (Jerry Hall) که قدی نزدیک به 1 متر و 90 سانتیمتر دارد دوست دارد بلند قدتر به نظر آید، او لباس‎های تک رنگ به همراه لباس‎های یقه هفت و جوراب شلواری‎های مشکی به تن می‎کند تا بلند قد به نظر آید.

 

 

قد بلند جری های Jerry Hall

قد بلند جری های Jerry Hall

 

 

 

جری های Jerry Hall و قد بلندش

جری های Jerry Hall و قد بلندش

 

در دنیای مد، زنان بلند قدتر همیشه در لباس بهتر به نظر می‎آیند. ولی قد چیزی است که یا شما آن را دارید یا ندارید، چیزی نیست که شما بتوانید با رژیم غذایی یا ورزش ، نظیر بسیاری از چالش‎های دیگر بدن تغییر دهید. بنابراین بهترین راه برای اینکه نشان دهید لاغرتر و بلند قدتر هستید استفاده از یک سری کلک های بصری است.

 

5 ترفند برای بلند قدتر به نظر رسیدن


شما از توصیه‎های زیر که از دنیای مد می‎آید می‎توانید اندکی به قد خود با حقه اضافه کنید تا بلند قدتر به نظر آیید.

 

برای بلند قد به نظر رسیدن لباس‎های تک رنگ یا هم رنگ بپوشید

1 - برای بلند قد به نظر رسیدن لباس‎های تک رنگ یا هم رنگ بپوشید

گرچه زنان خیلی وقت است که به سمت پوشش تمام سیاه آمده‎اند چون باعث می‎شود بدون زحمت آن‎ها لاغرتر به نظر ‎آیند، شما هم‎ چنین می‎توانید از سایر رنگ‎ها برای ایجاد یک طرح طولانی تر استفاده کنید.

من از وجود رنگ‎های متفاوتی که از یک خانواد‎ه‎ی رنگی هستند خوشم می‎آید یعنی به عنوان مثال رنگ‎های نظیر زغال سنگی، نقره‎ای و خاکستری. شما اگر می‎خواهید بلند قدتر به نظر آیید باید بدن خود را با رنگ‎هایی بپوشانید که حالت کنتراست برای یکدیگر دارند، به عنوان مثال پوشیدن یک پیراهن سفید به همراه یک دامن سیاه.

 

 

برای بلند قد به نظر رسیدن یک پوشش عمودی انتخاب کنید

2 - برای بلند قد به نظر رسیدن یک پوشش عمودی انتخاب کنید

یک ژاکت بدون دکمه یا یک جلیقه می‎تواند باعث ایجاد طرحی عمودی شود که چشم‎های اطرافیان را دایم به بالا و پایین به حرکت وا دارد، نه با این طرف به آن طرف روی بدن شما . پوشیدن شلوارهایی که شما را لاغر نشان دهد با یک تونیک، به همراه روسری که اطراف گردن انداخته شده باشد و گردنبند بلندی که دور گردن انداخته شده باشد باعث می‎شوند یک ظاهر عمودی نیز شکل گیرد.

 

 

برای بلند قد به نظر رسیدن کفش پاشنه بلند بپوشید

3 - برای بلند قد به نظر رسیدن کفش پاشنه بلند بپوشید

بهترین راه برای اینکه قد خود را به صورت بصری افزایش دهید این است که قد خود را به صورت فیزیکی بالا ببرید. حتی یک پاشنه‎ی کوتاه (حدود 3 سانتی متر ) باعث می‎شود شما ظاهر بلند قدتری به خود بگیرید.
حتی بوت‎های شما می‎توانند شما را بلند قدتر نشان دهند، از بوت‎های دارای پاشنه‎ی بلند با شلوار‎های جین همرنگ با بوت استفاده کنید تا باعث شود طرحی طویل و غیر قابل شکننده بر روی بدن شما شکل گیرد و بلند قد نمایان شوید.
اگر کفش های اسپرت می پوشید، به پا کردن جوراب هم رنگ کفش‎هایی که دارید راه دیگری است که باعث شود از نظر بصری خطای دید بوجود آید و بلند قد به نظر آیید. 

 

 

برای بلند قد به نظر رسیدن کفش‎های همرنگ جلوباز بدن بپوشید

 

 

برای بلند قد به نظر رسیدن کفش‎های همرنگ جلوبسته بدن بپوشید

4 - برای بلند قد به نظر رسیدن کفش‎های همرنگ بدن بپوشید

یکی از حقه‎های ستارگان هالیوود پوشیدن کفش‎هایی همرنگ با پوست بدن است. کفش‎های همرنگ با پوست بدن با هرگونه رنگی عالی به نظر می‎آیند و شما حتی می‎توانید پوشیدن آن‎ها را با به پا کردن جوراب شلواری‎های شیشه‎ای یا جوراب شلواری‎هایی که رنگ بدن را دارند، مخفی کنید. لباس‎های سیاه و قرمز زمانی که با کفش‎های همرنگ بدن همراه شوند عالی به نظر می‎آیند.

 

 

how-taller05.jpg

5 - برای بلند قد به نظر رسیدن از لباس های یقه هفت استفاده کنید

چنین لباس‎هایی باعث می‎شود قدتان اندکی بلندتر و گردن طویل تر به نظر آیند. حتی اگر زیر آن چیزی بپوشید طرح طولانی تری روی بدن شما شکیل می‎گیرد و هر چقدر یقه حالت عمقی تری داشته باشید، توهمی که در رابطه با قد شکل می‎گیرد، بیشتر است.

 

بیشتر بدانید : چگونه لباس بپوشیم تا لاغر تر به نظر برسیم؟

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ