ساعت مچی تان را به پیشنهاد ستارگان خوش تیپ دنیای هالیوود انتخاب کنید!!
اگر به فکر خرید ساعت هستید، باید از قبل تا حدودی با برندها و حدود قیمت آنها آشنا شده باشید. اگر دوست دارید ساعتی لوکس به سبک ستاره های هالیوود به دست کنید، ما در اینجا چند نمونه از بهترین مدل ساعت هایی را که آنها به دست می کنند، برایتان آورده ایم.

برند ساعت مچی ستارگان هالیوود چیست؟

 

ساعت دستبندی Bulgari Serpenti

ساعت دستبندی Bulgari Serpenti

شما می توانید این اکسسوری را هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند استفاده کنید. این مدل ساعت بسیار مورد علاقه ستارگان، هم روی فرش قرمز و هم خارج از آن، است. الیویا پالرمو، نائومی واتس و آنا دلو روسو از طرفداران پر و پا قرص این مدل ساعت هستند.

 

 

watch02.jpg

ساعت Apple Watch

این مدل ساعت که اخیرا روانه بازار شده، نه تنها مورد استقبال افراد عادی، بلکه بسیاری از ستاره های مشهور جهان نیز قرار گرفته است. با توجه به قیمت و کیفیت بالایی که دارد، جزو ساعت های لاکچری و لوکس قرار می گیرد. آنا وینتور از جمله افرادی است که علاقه زیادی به این مدل ساعت نشان داد. اگر چه ستاره های دیگری مانند بیانسه، کارلی کلاوس و چیارا فرگنی نیز طرفدار آن هستند.

 

 

ساعت مچی Hermès Medor

ساعت مچی Hermès Medor

یکی دیگر از ساعت های هیبریدی مشهور ساعت «Hermès Medor» است که در دست رزی هانتینگتون وایتلی می بینید. این مدل ساعت با آن بند چرمی اش اولین چیزی است که در ظاهر شما جلب توجه کرده و به چشم می آید.

 

 

watch04.jpg

ساعت مچی Cartier Tank

این مدل ساعت که از سال 1917 تا به حال تولید می شود، جزو آن دسته ساعت هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد. آنجلینا جولی، میشل اوباما و امانوئل آلت این مدل ساعت را با ظاهر کلاسیک خود ست کردند.

 

 

 ساعت مچی Rolex Day-Date

ساعت مچی Rolex Day-Date

رولکس یکی از برند ساعت هایی است که جای خود را میان مشاهیر، از پیر گرفته تا جوان، باز کرده است. شما می توانید این ساعت را در طرح ها و رنگ های متنوع خریداری کنید. ویکتوریا بکهام از جمله افرادی است که کلکسیون ساعت های رولکس را دارد. همان طور که در تصویر هم می بینید، ساعت « Rolex Day-Date» در دست هایش است. جنیفر آنیستون، الساندرا آمبروزیو و ریس ویترسپون هم از طرفداران پر و پا قرص این مدل ساعت هستند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل