روشهای تزئین آناناس برای شب یلدا
میوه شب یلدا یکی از اجزای مهم در تزیین سفره شب یلداست . شما به راحتی می توانید از ایده های زیر کمک بگیرید و میوه آناناس شب یلدا را اینگونه تزیین کنید

میوه آناناس را برای شب یلدا چگونه تزیین کنیم؟

بیشتر بدانید : تزیین انار شب یلدا عروس به شکل گل سرخ


تزیین شماره 1 آناناس برای شب یلدا
روشهای تزئین آناناس برای شب یلدا,تزیین میوه برای شب یلدا

آناناس را با تاجش به شکل عمودی و از طول نصف کرده و داخل هر کدام را خالی کنید و آناناسها را نگینی و چهار گوش خورد نمایید .داخل یکی را ، از آناناسهای نگینی و چند دانه انگور در لابه لای آنها پر کنید و بقیه را برای زدن به سیخهای چوبی کوچک کنار بگذارید.

تزیین شماره 2 آناناس برای شب یلدا
روشهای تزئین آناناس برای شب یلدا,تزیین میوه برای شب یلدا

به سیخهای نازک کباب چوبی یک تکه آناناس ،یک حلقه موز ، یک تکه سیب ،یک حلقه کیوی ،نصف پر پرتقال را با فاصله رد کنید و یک عدد انگور درشت هم به نوک سیخ بزنید ،سپس در ظرفی که می تواند سیلور یا کریستال مناسب باشد دو آناناس را به طوری که یکی پر از مخلوط آناناسهای خورد شده و انگور است و دیگری رابرعکس گذاشته واین سیخها را در آن فرو کرده قرار دهید .می توانید این سیخهای میوه ای را اطراف آناناس پر نیز فرو کنید. همچنین میتوانید این کار را بر روی خربزه یا هندوانه نیز انجام دهید.به شکلها توجه فرمایید.
 

بیشتر بدانید : شب یلدا : تزیین میوه با سیخ های چوبی، یک ایده جالب میوه آرایی برای شب یلدا

تزیین شماره 3 آناناس برای شب یلدا
روشهای تزئین آناناس برای شب یلدا,تزیین میوه برای شب یلدا

پوست آناناس را با چاقویی تیز یا لیزری برداشته و قسمت لیمویی رنگ آن را از بالا دور تا دور اریب مثل گردنه هایی بر روی یک کوه آناناسی به پایین در بیاورید. برای این کار می توانید ابتدا با نوک چاقو این حالت مار پیچی را روی آناناس ایجاد کرده و سپس زیر هر کدام را خالی کنید .البته این روش مربوط به کسانی است که از وسایل و لوازم مخصوص تزیین میوه ها نداشته باشند چرا که با چاقوهای مخصوص این کار بسیار سریع تر و راحت تر می شود به انواع میوه ها شکل داد.
 

تزیین شماره 4 آناناس برای شب یلدا
روشهای تزئین آناناس برای شب یلدا,تزیین میوه برای شب یلدا

آناناسها را به مربع هایی هم اندازه و نسبتا نازک و بزرگ برش دهید و سه تکه از آن را بر داشته و بین آنها را یا خامه ی شیرین شده همراه با پودر نارگیل یا پسته و یا بستنی وانیلی گذاشته و به تعداد درون ظرفی چیده ودر سفره یلدایی خود قرار دهید.

تزیین شماره 5 آناناس برای شب یلدا
روشهای تزئین آناناس برای شب یلدا,تزیین میوه برای شب یلدا

آناناسها را که از پوست جدا کرده اید می توانید با انواع قالبهای کوچک شیرینی شکل داده و به سیخهای کوچک کبابی چوبی بزنید ودر ظرفی چیده و در سفره ی خود جای دهید.
 

تزیین شماره 6 آناناس برای شب یلدا
روشهای تزئین آناناس برای شب یلدا,تزیین میوه برای شب یلدا

آناناس را ایستاده و از عرض طوری برش دهید که دو سوم در پایین و یک سوم آن به همراه کلاهک آن در قسمت بالا قرار گیرد سپس داخل آن را خالی کرده و از بستنی زعفرانی پر کنید . یک سیخ کباب چوبی در داخل و مرکز آن قرار داده و قسمت بالایی به همراه کلاهک را بر روی آن آزاد قرار دهید یعنی محکم نکنید تا مثل دربی نیمه باز بر روی نیمه ی دیگر قرار گیرد.داخل آناناس را بسته به سلیقه ی شخصی خود از هر میوه ی خورد شده و یا فقط آناناس هم می توانید پر کنید.


بیشتر بدانید : میوه آرایی شب یلدا با ایده هایی نو و جالب

بیشتر بدانید : میوه شب یلدا :تزیین میوه با شکلات، یک میوه آرایی خوشمزه برای شب یلدا

بیشتر بدانید : تزیین سیب و پرتقال برای شب یلدا!

بیشتر بدانید : تزیین پرتقال شب یلدا + فیلم

بیشتر بدانید : تزیین هندوانه شب یلدا عروس به شکل ظرف میوه، ایده ای جالب، کاربردی و زیبا


 
تهیه وتدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/news
اختصاصی سیمرغ