با خواندن این مطلب متوجه می شوید همسرتان از شما چه می خواهد؟

زنان معمولا آرزو مي کنند شوهرانشان درکشان کنند و بفهمند در ذهن آن ها چه مي گذرد. گرچه شناختن زنان آسان نيست، اما تلاش برای دستيابی به اين شناخت همواره مورد تقدير قرار گرفته است. از اين رو در اين مطلب قصد داريم در خصوص مواردی صحبت کنيم که هر خانمی مايل است همسرش در مورد او بداند و درک کند. با ما همراه باشيد.

 
1 - روزهاي خاص را به خاطر داشته باشيد

مردان بايد بدانند به يادداشتن روزهاي خاص و داشتن رفتاري خاص در آن روز نه تنها ضرري ندارد، بلکه ارتباطشان را با همسرشان بهتر و صميمي تری مي کند. درحقيقت روزهاي تولد، سالگردها يا هر تاريخ مهم ديگر ممکن است براي شما اهيمت زيادي نداشته باشد، اما براي همسرتان قطعا بسيار مهم است.

 

2 -  با هم به خريد برويد

اين يک واقعيت جهاني است که زنان عاشق خريد هستند. مهم نيست چه زماني به خريد برويد، آنچه مهم است شادي خانم ها هنگام خريد است و آنچه اين شادي را دوچندان مي کند، همراهي مرد خانواده است؛ بنابراين به آقايان توصيه مي شود به جای تنها گذاشتن همسرشان در زمان خريد، او را همراهی کرده و به او کمک کنند؛ چرا که مطمئنا بلافاصله پس از انجام خريد، با همسری شاد و خوشحال مواجه می شوند که بيشتر دوستشان دارد.

 

3 - دوستان مهم هستند

اگر همسرتان می تواند با دوستان شما کنار بيايد، پس چرا شما نتوانيد؟! برای زنان، دوستانشان مثل خانواده دوم هستند و نظر دوستانشان برايشان مهم است؛ بنابراين به دوستانشان احترام بگذاريد يا حداقل تلاش کنيد با آن ها خوب باشيد.

 

4 - از نظر عاطفی در دسترس باشيد

زنان می خواهند شوهرانشان تکيه گاه عاطفی آن ها باشند؛ يعني می خواهند زمانی که از نظر عاطفی ناراحت هستند، بتوانند بر روی او حساب کنند؛ پس به نوعی رفتار نکنيد که انگار به فکر او نيستيد و او بايد خودش به تنهايی به حالت عادی بازگردد؛ پس به حرف هايش گوش کنيد، درکش کنيد و کنارش باشيد.

 

5 - آنچه برای او نمی پسندی، بر خود هم مپسند

قانون بايد برای همه قانون باشد. اگر نمی خواهيد همسرتان با کسی هم کلام شود يا نمی خواهيد او با شخص خاصی نشست و برخاست کند، آن قانون را در مورد خودتان نيز اعمال کنيد. نگرش بدون جانب داری و تعصب، کليد رابطه توأم با شادی است.

 

6 - حس شوخ طبعي تان را بهبود ببخشيد

اگر حس شوخ طبعی خوبی داريد، در مسير موفقيت هستيد؛ چون زنان معمولا مردان شوخ طبع را دوست دارند. اگر اين خصوصيت را نداريد، بهتر است چند لطيفه ياد بگيريد و در فرصت مناسب برای همسرتان تعريف کنيد. او را بخندانيد و به اين وسيله او را بيشتر عاشق خود کنيد.

 

7 - به او کمک کنيد

ممکن است زنان هميشه تقاضای لطف يا کمک نکنند، اما آن ها هميشه آرزو می کنند که شما دستشان را بگيريد و کمکشان کنيد. اگر به همسرتان در کارها کمک کنيد، او حس می کند، پيوند عاطفی عميق تري با شما دارد و می تواند در صورت لزوم به شما تکيه کند.

 

8 - از تلاش هايش قدردانی کنيد

گفتن حرف های خوب در مورد همسرتان چيزی از شما کم نخواهد کرد. اما اعتماد به نفس همسرتان را بالا می برد و خوشحالش مي کند. بسياری از مردان هنگامی که همسرشان مرتکب اشتباهی می شود، از او انتقاد مي کنند، اما در قبال کارهاي خوب از او قدردانی نمي کنند؛ پس بدانيد زمانی که همسرتان لباس های مورد علاقه شما را می پوشد، برايتان هديه می خرد يا غذاي مورد علاقه تان را تهيه مي کند، می خواهد کار غافل گير کننده اي برای شاد کردن شما انجام دهد؛ پس از او قدردانی کنيد تا برق عشق را در چشمانش ببينيد.

 

 

9 - هرگز او را احساساتی نناميد

زنان از اينکه همسرشان آن ها را احساساتی و حساس بنامند، بيزارند. شايد در مواقعی خاص عکس العمل افراطی نشان دهند، اما علتش اين است که برای آن موضوع نگران هستند؛ پس به جای زدن اتهام احساساتی بودن به او، درکش کنيد و در صورت امکان مشکلش را برطرف کنيد.

 

 

10 - شيک پوش باشيد، اما زياده روی نکنيد

زنان دوست دارند همسرشان شيک پوش باشد و خوش تيپ به نظر برسد؛ اما زياده روي کردن در اين کار زود ناراحتشان می کند؛ پس سعی کنيد هيچ وقت لباس های خيلي تنگ يا رنگ هايی که خيلي جلب توجه می کنند، نپوشيد.

 

_ حالا ديگر می دانيد که براي خوشحال کردن همسرتان بايد به چه نکاتی توجه کنيد؛ البته تعداد اين نکات، بسيار بيشتر از مواردی است که در اين مطلب ذکر کرديم. اما توجه و عمل به همين چند نکته ساده نيز می تواند رنگ و بوي ديگری به زندگی تان ببخشد.

 

 

گردآوری : گره سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : مجله موفقیت