آنچه زنان از مردان می خواهند! (ویژه آقایان)
مردان اگر بدانند همسرشان در زندگی زناشویی چه می خواهند می توانند زندگی بسیار شادتری داشته باشند. با ما همراه شوید تا شما را با آنجه زنان از مردان می خواهند آشنا کنیم.

در ادامه مطالبی که درباره شناخت خانم ها و آقایان از هم داشتیم، این بار می خواهیم به شناخت خواسته های درونی خانم ها بپردازیم ، شما هم نظراتتان را با ما در میان بگذارید ، آیا از نظر شما این مطالب درست است ؟ اگر مخالفید دلیلتان را بیان کنید و اگر هم چیز دیگری به ذهنتان می رسد اضافه کنید"

حقیقتا زنان چه می خواهند؟

آیا این یکی از چالش انگیزترین سوالات همه دوران ها نیست؟ تقلای باستانی بشر برای فهمیدن عملکرد زنان قدمت زیادی دارد.حتی زیگموند فروید، استاد روانشناسی نوین زمانی که در تلاش برای شناختن زنان بود، درگذشت! یکی از دلایل اینکه چرا فهمیدن زنان کار ساده ای نیست، این است که روشی که زنان افکار و احساسات را تحلیل می کنند بسیار با نحوه تحلیل همتایان مذکرشان متفاوت است.

 بیشتر بدانید : آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

تفاوت های کلیدی میان مردان و زنان

تحقیقات بسیاری را بررسی کردم که نشان می دهد زنان 30 درصد بیشتر از مردان از احساسات برای تحلیل افکار به عنوان مبنایشان در تصمیم گیری استفاده می کنند. بنابراین، زنان بیشتر از مردان به ادراک شهودی شناخته شده اند. این موضوع کاملا درست نیست زیرا مردان ادراک را به گونه ای متفاوت به کار می برند، و راه های متفاوتی برای برقراری ارتباط دارند. با این وجود، مردان میل به ارتباط از طریق فعالیت های مشترک دارند. در حالی که زنان از طریق به اشتراک گذاشتن افکار و احساسات ارتباط برقرار می کنند.

حالا، شما آقایان، پیش از اینکه هیجان زده شوید، باید بگویم این مقاله در مورد اینکه"مردان دوست دارند که زنان چه بخواهند" نیست. بلکه بیشتر در این باره است که واقعا زنان از مردان چه می خواهند. متوجه شده ام که یک خانم می خواهد تمامی تفاوت های جزئی یک داستان را بگوید، اما همتای مذکرش ممکن است اینگونه حس کند،"خب،اصل موضوع چیه؟" مرد معمولا به دنبال راه حلی برای مشکل است ، طوری که انگار داستان حقیقتا مشکلی بوده است. یا اینکه به دنبال راهی است که به پیشرفت همسرش کمک کند که بر مبنای تفکر رقابتی استوار است(روشی که مردان در گفتگوها صحبت می کنند کاملا رقابتی است). در واقع یک خانم فقط به این علت داستان را بازگو می کند که مرد را در آن سهیم کند، هیچ چیز رقابتی در آن وجود ندارد!

 

پس به واقع زنان از همسرانشان چه می خواهند؟

گرچه، در مصاحبه با زنان بی شماری، و دریافت نکات بسیاری از زنان، باید بگویم که فهرست گسترده ای از مواردی که مردان باید با آن ها آشنا شوند، وجود دارد. مردان می توانند رابطه ایده آلی ایجاد کنند ، زمانی که با تعداد اندکی از راهنمایی های ساده و در عین حال موثر به زنان نزدیک شوند.

_ زنان مردی می خواهند که مطمئن باشد!

اطمینان اولین ویژگی ای است که زنان به دنبالش هستند. سست و ترسو نباشید. برای هر چیزی عذرخواهی نکنید. واقعی باشید، خودتان باشید.

 

_ زنان مردی می خواهند که این احساس را برایشان ایجاد کندکه فقط او (زن) تنها شخص مورد توجه است

زنان به مردی که برای جلب رضایتشان تلاش کنند بسیار علاقمند می شوند. برای مثال، مرد در را برایش باز می کند، در سمت راست خیابان راه می رود، در خرید کردن به او کمک می کند. در مورد یک جنتلمن صحبت می کنم:) ... اگر او سردش است، کت خودتان را به او تعارف کنید. اگر دچار مشکل شده، از او حمایت کنید. اگر موقعیت خطرناکی است، او را در آغوش بگیرید. یک مرد واقعی باشید.

 

_ زنان مردی شوخ طبع می خواهند

یک زن همیشه مردی را که قادر به خنداندنش باشد، دوست خواهد داشت. اگر کسل باشید، خسته کننده خواهید بود. اگر زنی را بخندانید،در نیمه راه موفقیت هستید. شانستان را امتحان کرده، خودتان باشید و در عین حال شوخ طبع باشید. متخصصان زیادی در مورد جاذبه ، ادعا می کنند که "رضایت از خود " و "شوخ طبعی" دو ویژگی مهم در مجذوب ساختن یک زن است. من هم موافقم.

 

_ زنان مردی می خواهند که به آنان گوش دهد

(بله، حتی به شکوه ها و جزئیات تمام مسائل غیرمنطقی) و نه الزما با نصحیت کردن. بسیاری از زنان دوست دارند از مشکلاتشان شکایت کنند، گرچه برای اندرز شدن شکایت نمی کنند. فقط برای آزادانه بیان کردن خوشان. می دانم که سر تکان دادن و پشتیبانی کردن دشوار است، زیرا ممکن است بخواهید فیلم تماشا کرده یا کاری که بیشتر هیجان انگیز به نظر می رسد انجام دهید. اما واقعیت این است که همسرتان هنگامی که دقیقا به حرف هایش گوش دهید و نیازهایش را در ک کنید شما را دوست خواهد داشت. باید بدانید که زنان به تخلیه احساسات خود نیاز دارند. به او اجازه این کار را بدهید و او شما را می پذیرد. سر تکان دهید. درگیر شوید و بازخورد فعالانه ای از خود بروز دهید. کاملا به آنچه می گوید علاقه نشان دهید بدون اینکه نگران باشید که قرار است بعد چه بگویید. سپس دقت کنید که چه اتفاقی می افتد و او از احساساتش بیشتر برایتان می گوید.

زنان می خواهند که مردان به آنان گوش کنند زیرا آن ها نیازی به شنیده شدن دارند. زنان می خواهند که همسرشان احساس خود را بیان کرده و آنان را محرم خود سازند. گوش سپردن واقعی همراه با صمیمیت واقعی نادر است. گوش کردن واقعی تفکرمطلقی در مورد اینکه چه چیزی گفته می شود و هم چنین جذب شدن به آنچه او می گوید، است. گوش کردن توجه فعالی می خواهد و مسدود کردن ذهن در حال فعالیت است.

 

_ زنان می خواهند همسرشان طوری با آنان برخورد کنند که انگار آن ها جذاب ترین زن روی زمین اند که هیچ زن دیگری قابل مقایسه با آن ها نیست

صحبت کردن در مورد نامزد قبلی تان امتیازات بالاتری برایتان در پی نخواهد داشت. برخورد کردن با او به گونه ای که او تنها شخص مورد نظر است، باعث می شود که مدتی لبخند بزند.

 

_ زنان مرد وفادار می خواهند

می خواهند بدانند که شما وفادار می مانید. به هیچ زنی نگویید که چگونه فرد قبلی خود را فریب داده اید. باعث نمی شود فکر کند شما عاقل،وفادار یا قابل اعتماد هستید.نمی گویم که به او دروغ بگویید، فقط به این موضوع نپردازید. همسرتان را گول نزنید. فکر نمی کند به دلیل انجام این کار مرد بهتری هستید. همانگونه که می خواهید فکر کنید که تنها مردی هستید که او تاکنون دوست داشته است، این چیزی است که او هم می خواهد. کلید وفاداری از شخصیت درونی خودتان نشئت می گیرد.مرد با شخصیتی باشید و رابطه تان را بر اساس اعتماد بسازید. از طریق عملکرد وفادارانه مداوم ، احترام را کسب خواهید کرد. احترام به دست آمده از عشق موجب اعتماد می شود واعتماد رابطه ای پایدار را می سازد که در آزمون های زندگی و زمان دوام خواهد داشت.

 

_ زنان می گویند مردی حساس می خواهند

حقیقت دارد اما اگر فقط به عذرخواهی بپردازید و دائما گریه کنید، همسرتان از شما سوء استفاده می کند. به من اعتماد کنید، انجام این کار عاقلانه نیست.  حساسیت افراطی راهی سریع برای از دست دادن همسر یا نامزدتان است. مهم است که به تعادل دست بیابید. قوی و حاضر باشید و احساسات خود را به اشتراک بگذارید. بلند صحبت کنید و خود واقیعتان باشید. اجازه دهید بدانند که توجه می کنید. اما مانند زن ها نباشید.
زنان می گویند که دوست دارند با آنها رفتار برابر شود. این صحیح نیست. زنان دوست دارند که مانند یک زن با آنان برخورد شود، نه مانند یک مرد. او می خواهد با شما باشد پس یک مرد باشید. نباید با او به مانند دارایی خود رفتار کنید،نباید با او با بی احترامی رفتار کنید . زن می خواهد به خاطر مونث بودنش مورد احترام قرار بگیرد، به خاطر زن بودنش. زنان با مردان متفاوت اند. مردی که این تفاوت را درک می کند عاقل است. مسئله مهم این است که : نیازی به مرد خوب بودن نیست. یک مرد واقعی باشید،نه یک فرد حساس نجیب.

 

_  زنان مردی با برنامه را دوست دارند

زنان مردی بلند همت(جاه طلب) را دوست دارند. مردانی که می دانند که چه کسی هستند، امشب باید چه کاری انجام دهند،و برای زندگی باید چه کاری انجام دهند. اگر برنامه ای ندارید حتما هدفی را برگزینید. من دو هدف (الف) و (ب) را دارم و به نظر می رسد که درونی و غریزی باشد. اما واقعیت این است که من می دانم که برنامه عصر و قرارم کجا، کی و چگونه خواهد بود. در مورد قرار گذاشتن مسئله مهم اینست که وقتی از زنی برای بیرون رفتن درخواست می کنید حتما برنامه ای داشته باشید. آن ها اعتماد به نفس شما را بر اساس برنامه تان و اینکه او را کجا ببرید و دونفری چه کاری انجام دهید، می سنجند. پس از قبل فکر کنید، برنامه ای داشته و آن را اجرا کنید. مطمئن شوید که نقشه جایگزینی دیگری هم دارید. ممکن است او برنامه اولتان را نپسندد

 

_ زنان مرد دست و دلباز را دوست دارند

خسیس نباشید. و به همسرتان هدایایی تقدیم کنید. فقط برای تحت تاثیر قرار دادن او خودتان را ورشکست نکنید. هدیه ها هر چند کوچک، مخصوصا هدیه هایی که نشان می دهد شما به دقت هنگامی که در مورد چیز مورد علاقه اش حرف می زده، گوش کرده اید بسیار تاثیر گذارند. دقت کنید او به چه چیزی علاقمند است ، مثلا زمانی که مقابل ویترین جواهر فروشی ایستاده و به تمجید از آن گوشواره ها پرداخته(بدون اینکه آن ها را بخرد) . و یا زمانی که جلوی فروشگاه لباس ایستاده و از اینکه چقدر آن لباس زیبا را دوست دارد، صحبت کرده است. از تخیل خودتان استفاده کنید. اگر به زن زندگیتان هدیه ندهید، از سوی او مرد دندان گردی محسوب خواهید شد.

اکنون می پرسید:"چرا بانوان به هدیه اهمیت می دهند؟" سوال خوبی است. پاسخ این است که هدیه دادن یکی از راه هایی است که زنان از طریق آن ارتباط برقرار می کنند، خصوصا زمانی که به آنچه می خواهند توجه کنید. زنان همچنین با تعارف کردن ما بین یکدیگر به هم هدیه می دهند. پس به من اعتماد کنید. وهر چند وقت یک بار او را با هدیه ای غافلگیر کنید و ببینید که چگونه با رضایت به شما پاسخ می دهد.

 

_ یک دوست واقعی باشید

به حرف هایش گوش دهید. به او اجازه دهید خوشی و مشکلاتش را با شما قسمت کند. کنارش باشید به جای اینکه قول این کار را به او بدهید. عملکرد مثبت و وفاداری دائم تعریفی از عشق است. چگونه نشان می دهید که یک دوست هستید؟ آیا زمانی که اهمیت دارد حاضر هستید؟آیا به خاطر مسائل جزئی هم حاضر هستید؟

زنان می خواهند با وجود کاستی هایشان دوست داشته شوند. و نیاز دارند به همان میزان فیزیکی، از لحاظ روانی، احساسی و روحی هم ارضاء شوند. عشق بی قید و شرط، عشق ایده آلی خواهد بود. چگونه می توانید زنی را بدون قضاوت، قیدو شرط و قوانین دوست بدارید؟ خودتان می خواهید چگونه دوست داشته شوید؟

زنان یک ارتباط خوب را متفاوت از مردان تعریف می کنند. از کلمات مانند نور ملایم شمع استفاده کنید ، و سپس قدرت آن را بالاتر ببرید ، کلام عاشقانه شما یکی از کلیدهای اصلی ارتباط عاطفی عمیق با اوست . زنان می خواهند که مردان عاشقشان باشند . به جای رفتار کردن با زنان به عنوان یک وسیله ، به عنوان کسی که خواهان دوستی با آنان هستید رفتار کنید، یک انسان واقعی. به این معنا که وقتتان را صرف کنید، توجه بیشتری نشان دهید و نسبت به او مهربان باشید تا حس کند که موجود خاصی است.

 

_ زنان مرد خلاق را می ستایند

گل های سرخ زیبا هستند اما در مواقعی بسیار ضروری است که به چیزی بیندیشید که بیشتر مردان برای زنان انجام نمی دهند. ممکن است بی معنی باشد، اما اگر چیزی است که او دوست خواهد داشت، چرا که نه؟ ممکن است روزش را بسازید. از خودتان خلاقیت به خرج دهید، کارهای جدید بکنید !

 

_ زنان مردی می خواهند که حس امنیت را بیافرند

کاری کنید که او بداند شریکش زمانی که مریض، مسن و سست شود در کنارش خواهد بود. ایجاد حس امنیت برای یک زن، بودن در کنار وی هنگام نیاز به حمایت های عاطفی و فیزیکی است.برای مثال هنگامی که او یک عمل جراحی دارد. کارتان را ترک کنید و در کنارش باشید. دستش را در دست بگیرید و همه جانبه از او حمایت کنید. امنیت از اعتماد نشئت می گیرد. این مربوط به توانایی شما در تکیه بر نیروی شخصیتتان است.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : ibanoo.ir