دلیل خیانت زن متاهل ایرانی به شوهرش چیست؟
خیانت یکی از بدترین معضلات اجتماعی است که خانواده های بسیاری این روزها درگیر آن هستند. با ما همراه شوید تا دلیل خیانت زن متاهل به شوهرش را بررسی کنیم.

دلیل خیانت زن به شوهر، فاحشه‌های متاهل

قبل از هر چیز ، از تمامی خانمها و خانواده های نجیب و اصیل ایرانی عذرخواهی می کنم ولی این واقعیت را نباید انکار کرد که در این سالهای اخیر ، فاجعه ای در بین خانواده های ایرانی اتفاق افتاده به نام خیانت زن‌های شوهردار.

بیشتر بدانید : چرا مردان خیانت می کنند؟ 8 کار زنانه که باعث خیانت می شود!!

حالا به عنوان کسی که در پایتخت ایران هستم و در شلوغ ترین نقاط این اجتماع، این فساد جانسوز را می بینم، بعضی از عوامل ایجاد و پیشرفت این درد اجتماعی را در موارد زیر می بینم.

اولین و بزرگترین عامل خیانت فقر است

خانواده ای که مثلا ماهیانه 700 هزار تومان درآمد دارد و ماهیانه 500 هزار تومان کرایه خانه میپردازد ، طبیعی است که نمی تواند با 200 هزار تومان باقی مانده ، امورات زندگی را بگذراند . لذا خیلی از خانواده ها، هستند که به سختی و با نان خالی هم که شده، زندگی را سر می کنند ولی متاسفانه بعضی از خانمها، طاقتشان تمام می شود و با اولین پیشنهاد، اسیر این باتلاق می شوند و تن به خیانت می دهند.

 

خیانت و اعتیاد خود و همسر 

اعتیاد زن و همسرش دلیل دیگری برای این فساد می تواند باشد. تهیه مواد و خماری، که باعث از کار افتادن مغز و چشم بستن به همه تعهدات و شرافتها می باشد.

 

خیانت به دلیل توجه دیگران و گیر دادن بعضی از مردها به این خانمها 

مثلا : خانم شوهر داری با کلی آرایش و بزک و دوزک همراه شوهرش یا بدون شوهر  به خیابان می رود . طبیعی است که یک مشت اوباش و رزل بر حسب نیاز یا عادت به این خانم توجه بیش از حد می کنند مثلا اشاره می کنند یا متلک می اندازند یا آنقدر جسور هستند که شماره تلفن می دهند . و اگر این مزاحم از شوهر زن خوش پوش تر و خوش تیپ تر باشد که دیگر هیچ. لذا بالاخره این زن اسیر وسوسه های شیطانی و کثیف می شود و ….

 

خیانت به دلیل ارتباط و دوستی زن با زن های فاسد

ابتدا خانم محترم مدعی می شود که فساد دوستم هیچ ربطی به من دارد ولی خبر ندارد که رفتار و اعمال دوست فاسد ناخودآگاه بر روی شخص تاثیر می گذارد و ……

 

خیانت به دلیل لجبازی با همسر

زن با این ادعا که شوهرم به من خیانت کرده است یا اینکه با من بد رفتاری می کند و نمی تواند نیازها و خواسته های من را برطرف کند خودش را قانع می کند که عمل کثیفش توجیه است.

 

خیانت به دلیل زیاده خواهی و تنوع طلبی

متاسفانه از آنجایی که هوسرانی و تنوع طلبی فقط مختص مردها نیست، بعضی از خانمها این مرض را ذاتا دارا هستند و مانند مردهای این چنینی که دوست دارند همه را آزمایش کنند، تنوع طلب و هوسران هستند و بدون هیچ ایرادی در همسرشان تن به این ذلت می دهند.

 

خیانت به دلیل مراعات نکردن بعضی از نکات زناشویی از طرف همسرشان

مثلا همسرشان نیازهای آنها را در نظر نمی گیرد و فقط به فکر خودش است و کارش که تمام شد، همسرش را فراموش می کند. یا اینکه مثلا همراه همسرش، فیلم های پورنو تماشا می کند و همین امر باعث تخریب فکر زن می شود. یا اینکه از نظر اخلاقی مانند کتک زدن و … باعث فرار عاطفی زن از شوهر می شود.

 

با ذکر این نکات، باز هم اگر توهینی به خانواده های پاک ایرانی شده است، معذرت می خواهم.

در ضمن یک نکته را نیز نباید فراموش کرد : خیانت زن به همسر فقط به تماس جنسی گفته نمی شود چون خیلی از زن های شوهردار هستند که به گمان اینکه من فقط با پسری دوست هستم و ارتباط جنسی نداریم خودشان را گول می زنند. درصورتی که هر گونه رفتار فاسد گونه خیانت بحساب می آید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : jahanonline.net