13 رازی که هر زنی در مورد شوهرش باید بداند!!
در زندگی زناشویی نکته هایی وجود دارد که هر زنی باید در مورد شوهرش بداند. در این مقاله 13 رازی که هر زنی در مورد شوهرش باید بداند را به شما می گوییم.

رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

بیشتر بدانید : 9 رازی که هر زنی در مورد شوهرش باید بداند!!

1 _ مردها چون جزگرا نیستند معمولا از روی نشانه ها نمی فهمند که منظور همسرشان چیست. مثلا از روی اخم یا یک جمله و حرف غیر مستقیم انتظار نداشته باشید که شوهرتان زود بفهمد که منظور شما چه بوده است.

2 _ گاهی سعی کنید رک ،صریح ولی با ملایمت زنانه خواسته های تان و یا مسائل را مطرح کنید.

3 _ به هیچ وجه ناراحتی تان را با نیش و کنایه انتقال ندهید. شما با این کار نه تنها به نتیجه دلخواه تان نمی رسید بلکه ممکن است نتیجه برعکس بگیرید و دعوای بزرگی بین شما و همسرتان پیش بیاید.

mens-secret-woman-khnow.jpg

بیشتر بدانید : این زنان زندگی زناشویی شان را نابود می کنند!!

4 _ مردان بصورت ناخودآگاه جذب زنانی می شوند که به نظر می رسد به دست آوردنشان آسان نیست. مردان عموما از بازی بی تفاوتی زنان خوششان می آید و به زنانی که خودشان را دور نگه می دارند تمایل بیشتر دارند.

5 _ مرد به صورت طبیعی از زنی که از او اطاعت می کند خوشش می آید و از زنی که اهل تمرد و حرف گوش ندادن است، فراری هستند. حتی نکته‌ روانشناسی داریم که اگر زن‌ها می‌خواهند محبوب همسرشان باشند، پیشنهاد می شود از شوهرشان اطاعت کنند. البته این اطاعت کردن از همسر هم حد و حدود و خط قرمزی دارد که هر زنی این مساله را باید بداند. به همسرتان احترام بگذارید؛ از او حرف شنوی داشته باشید؛ نه اینکه رامش باشید؛ فقط خود رای و یک دنده نباشید.

6 _ مردان معمولا نیاز خود به نوازش و توجه را بر زبان نمی آورند.



7 _ مردها دوست دارند تا جایی که ممکن است وسایل راحتی فکر و جسم آنها در خانه فراهم باشد.

8 _ همه مردها نفوذ پذیرند. اگر به هر دری می زنید نمی توانید به قلب همسرتان وارد شوید، شیوه اشتباهی را در پیش گرفته اید ... با خود خلوت کنید و به رفتارتان فکر کنید.

9 _ شوهرتان را کنترل نکنید. اگر همسر خود را خیلی کنترل کنید، از شما بیشتر فاصله می گیرد؛ مردان دوست دارند آزاد باشند. مردان در تنهایی باطریشان شارژ می شود؛ پس بگذارید بعضی مواقع تنها باشند.

mens-secret-woman-khnow03.jpg

10 _ مردها از رفتار مردانه زنان خوششان نمی آید؛ اگر رفتارتان مردانه است، رفتارتان را تغییر دهید.

11 _  مردها دوست دارند مدیریت داشته باشند.

12 _ یکنواختی در زندگی را تغییر دهید؛ مردان از یکنواختی خسته می شوند... ظاهر خود، آرایش و یا حتی محیط اطرافتان را تغییر دهید.

13 _ برای مردان "هیچی"معنی دیگری جز خودش نمی دهد. اگر همسرتان از شما پرسید که مشکل چیست و شما جواب دادید «هیچی»، دیگر انتظار نداشته باشید که او به دنبال جواب دیگری باشد. او هیچ معنی دیگری از این کلمه برداشت نخواهد کرد.

تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ