4 جمله مخرب و ممنوع در زندگی زناشویی!!
استفاده از چهار جمله ای که در ادامه خواهید خواند، زندگی مشترک تان را به خطر می اندازد. با ما همراه شوید تا این 4 جمله را به شما بگوییم.

4 جمله ممنوعه در زندگی مشترک

جمله های منفی، به راحتی ازدواج هایی را که سالیان سال ادامه داشته اند، تحت تاثیر قرار می دهند. اگر ارتباط و احترام بین شما و همسرتان ضعیف تر شده است، احتمالاً نگران زندگی مشترک تان شده اید.

حوصله ام سر رفته

گاهی اوقات ایجاد تغییر و وقفه در برنامه عادی روزانه خیلی خوب است. از خودتان بپرسید آیا از برنامه عادی تان در رابطه راضی هستید؟ فکر می کنید همسرتان راضی است؟ خیلی مهم است که هر از گاهی برنامه ها و فعالیت های متفاوتی در رابطه تان داشته باشید تا عشق تان قوی تر و ارتباط احساسی بین تان عمیق تر شود.

تو هیچ وقت عوض نمیشی

تغییر سخت است اما اگر همسر شما مدام شکایت می کند که شما قادر به عوض شدن نیستید، با او درباره این که چرا کارهایی را که مورد پسند او نیست، آن طور انجام می دهید، صحبت کنید. حرف زدن درباره این موضوعات و استدلال منطقی شما باعث خواهد شد که درک تان کند.

تو چرا مثل ... نیستی؟

مقایسه کردن، روابط را ویران می کند. اگر شوهر شما مدام شما را با مادر، دوستان، خواهرها یا زنان دیگر مقایسه می کند، یعنی به آن چه هستید ارزش نمی گذارد. به این وضعیت خوب فکر کنید و تصمیمی بگیرید که برای سلامتی و خوشبختی تان بهتر باشد.

هر چی تو بگی درسته 

این عبارات نشان دهنده نداشتن علاقه به کارهای شماست. دلیلش این نیست که شما بر رابطه مسلط هستید و او تابع نظرات شماست. دقیقاً برعکس! این رفتار ادامه دار نشان دهنده نبود علاقه و هیجان در ازدواج شماست.


اگر می خواهید بیشتر بدانید : با چهار سیاست زنانه مردان را حرف شنو کنید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با این جملات همسرتان را عاشق و شیفته خود کنید!!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : اگر همسرتان این جمله ها را می گوید ازدواج تان در خطر است!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : 4 جمله مهم و تاثیرگذار در زندگی زناشویی


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : mardoman.net