نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ لوگان و ساندرو
داچیا ماه گذشته نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ خانوادهٔ مدل‌های ساندرو و لوگان خود را در نمایشگاه پاریس معرفی کرد اما...

معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ لوگان و ساندرو توسط رنو

داچیا ماه گذشته نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ خانوادهٔ مدل‌های ساندرو و لوگان خود را در نمایشگاه پاریس معرفی کرد اما در بسیاری از کشورها محصولات داچیا با برند رنو عرضه می‌شوند به‌گونه‌ای که این خودروها در بازارهای اروپا با برند داچیا و در بازارهای خارج از اروپا به‌طورمعمول با برند رنو عرضه می‌شوند. به همین دلیل حالا نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ لوگان و ساندرو با برند رنو هم معرفی شده است.

به گزارش پدال،طیف خودروهای بروز شده شامل لوگان سدان (که در برخی کشورها ازجمله ایران با نام رنو سیمبل عرضه می‌شود)، لوگان MCV، ساندرو هاچ‌بک و ساندرو استپ‌وی می‌شود. تمامی این خودروها مجهز به چراغ‌های جلوی جدید C شکل، چراغ‌های روشنایی در روز LED، پروژکتور و جلوپنجرهٔ جدید با لوگوی الماس شکل رنو در میان آن شده‌اند. متناسب با به‌روزرسانی قسمت جلو، عقب خودروها نیز تغییرات کوچکی را تجربه کرده است.


همچنین تریم فضای داخلی نیز بروز شده است که شامل پانل میانی، دریچه‌های تهویه، فرمان و تریم داخلی جدید می‌شود. تجهیزاتی که ممکن است در هر خودروی ارزان‌قیمتی پیدا شوند مانند پنجره‌های جانبی برقی، محل قرار دادن آرنج و سوکت برق 12 ولت در حال حاضر به‌صورت استاندارد در خانوادهٔ ساندرو و لوگان جدید نصب شده‌اند. حتی در سری جدید این خودروها دوربین دید عقب و ترمز کمکی شروع حرکت در سراشیبی‌ها هم ارائه شده است. در کل ورژن رنوی لوگان و ساندرو در همه‌چیز با همتایان رومانیایی خود اشتراک دارند و تنها در آن‌ها لوگوی رنو جایگزین لوگوی داچیا شده است.

 

منبع: مهر