بهترین ایرپاد شیائومی در سال 2023
 با ما همراه باشید تا با مزایای خرید ایرپاد شیائومی آشنا شوید. همچنین بهترین ایرپادهای شیائومی موجود در بازار را هم معرفی خواهیم کرد.

شیائومی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی و لوازم جانبی آن در دنیا محسوب می‌شود. محصولات این شرکت در بازار ایران هم محبوبیت بالایی دارند. در میان محصولات شیائومی، می‌توان ایرپادهای بسیار باکیفیتی را هم مشاهده کرد. امروزه محبوبیت ایرپادها بسیار افزایش یافته و بسیاری از افراد تمایل دارند تا به جای هندزفری‌های باسیم دست‌وپاگیر یا هدفون‌های بزرگ که جابه‌جایی آن‌ها مشکل است، از ایرپاد استفاده کنند. با ما همراه باشید تا با مزایای خرید ایرپاد شیائومی آشنا شوید. همچنین بهترین ایرپادهای شیائومی موجود در بازار را هم معرفی خواهیم کرد.
 


مزایای خرید ایرپادهای شیائومی


شیائومی به خوبی نیاز بازار به ایرپادهای باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را حس کرده و در این زمینه توانسته گوی سبقت را از سایر رقبا برباید. در واقع مقرون‌به‌صرفه بودن در برابر امکانات پیشرفته، نکته‌ای است که باعث جذابیت ایرپاد شیائومی برای مردم شده است.

علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن، سایر مزایای خرید ایرپادهای شیائومی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

• قابلیت حمل: ایرپادها را می‌توانید به راحتی در کیف یا جیب خود قرار دهید و با خود حمل کنید.

• بی‌سیم بودن: در ایرپادها خبری از سیم‌های دست‌وپاگیر نیست.

• زیبایی و راحتی: ایرپادهای امروزی، طراحی‌های بسیار زیبایی دارند و جلوه خاصی را به استایل شما می‌دهند. همچنین این ایرپادها ارگونومی مناسبی دارند و به راحتی در گوش قرار می‌گیرند.

در ادامه به مهم‌ترین نکات خرید ایرپادهای شیائومی اشاره می‌کنیم.


نکات خرید ایرپاد شیائومی


ایرپادهایی که قرار است به عنوان بهترین ایرپادهای شیائومی معرفی کنیم هم با در نظر گرفتن نکات زیر انتخاب شده‌اند. شما هم هنگام خرید، این نکات را در نظر بگیرید.


کیفیت صدا


ممکن است از کیفیت صدای ایرپادهای اقتصادی شیائومی، شگفت‌زده شوید! با خرید یک ایرپاد شیائومی، می‌توانید از مکالمه و شنیدن موسیقی موردعلاقه‌تان لذت ببرید. وجود قابلیت‌هایی مانند حذف نویز و حالت شفاف در ایرپادهای شیائومی باعث می‌شود تا صدایی با کیفیت بسیار بالا را تجربه کنید.


ظرفیت باتری


شیائومی در میان محصولات خود ایرپادهایی را دارد که برای استفاده روزمره مناسب هستند و باتری آن‌ها برای استفاده‌های طولانی مدت طراحی شده و نیازی به شارژ زودهنگام ندارد.


طراحی و راحتی در استفاده


بسیاری از ایرپادهای ارزان‌قیمت، دارای کیس‌هایی با بدنه ضعیف هستند که درب آن‌ها به راحتی می‌شکند. خوشبختانه ایرپادهای شیائومی، کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند.

ایرپادهای شیائومی، گوشی‌های با طراحی زیبا دارند که به راحتی در گوش قرار می‌گیرند. در جعبه ایرپادهای شیائومی، گوش‌گیرهای سیلیکونی با سایزهای مختلفی قرار دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را متناسب با ابعاد گوش خود انتخاب و استفاده کنید.


نحوه کنترل


ایرپادهای امروزی با قابلیت کنترل لمسی به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید به راحتی و با یک لمس ساده، موسیقی بعدی را اجرا کنید یا به تماس دریافتی پاسخ دهید. کنترل ایرپاد شیائومی، با فرمان‌های لمسی به راحتی هرچه تمام‌تر صورت می‌گیرد.


در بعضی از ایرپادهای شیائومی هم قابلیت تشخیص قرارگرفتن ایرپاد در گوش یا درآوردن آن از گوش وجود دارد. به کمک این قابلیت، به محض بیرون آوردن ایرپاد از درون گوش، موسیقی به صورت خودکار متوقف می‌شود.


قابلیت حذف نویز


اگر زمان زیادی از روز را در بیرون از منزل و جاهای شلوغ سپری می‌کنید، حتماً خرید یک ایرپاد شیائومی با قابلیت حذف نویز را در نظر بگیرید. قابلیت حذف نویز در هدفون‌های گران‌قیمت مشاهده می‌شود، اما شیائومی این قابلیت را در بسیاری از ایرپادهای مقرون‌به‌صرفه‌اش قرار داده است.


محافظت در برابر آب و گردوغبار


ایرپادها همواره در معرض گردوغبار و عرق بدن قرار دارند. خرید یک ایرپاد با قابلیت مقاومت در برابر آب و گردوغبار، می‌تواند خیال شما را بابت اطمینان از عملکرد ایرپاد تحت شرایط آب‌وهوایی مختلف، راحت کند.


۴ تا از بهترین ایرپادهای شیائومی


با توجه به نکاتی که گفتیم، ۴ مورد از بهترین ایرپادهای شیائومی را انتخاب کرده‌ایم تا انتخاب و خرید یک ایرپاد شیائومی برای شما راحت‌تر شود.


۱. ایرپاد شیائومی Xiaomi Amazfit Powerbuds
 

38321d07-4f18-430f-963e-87c5f0fe8e2e.jpg


این ایرپاد، بهترین انتخاب برای گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش کردن است. این ایرپاد، قابلیت‌هایی مانند سنسور ضربان قلب و سیستم صوتی مخصوص ورزش دارد و در برابر عرق کردن هم مقاوم است. همچنین قابلیت کنترل ایرپاد با لمس هم وجود دارد.

طراحی منحصربفرد ایرپاد Amazfit Powerbuds باعث می‌شود تا به راحتی درون گوش شما قرار گرفته و در هنگام دویدن و انجام حرکات ورزشی، از گوش به بیرون پرتاب نشود.
گوشی‌های این ایرپاد می‌توانند تا ۸ ساعت پخش مداوم موسیقی را برایتان فراهم کنند. کیس شارژ ایرپاد شیائومی Amazfit Powerbuds هم می‌تواند مدت استفاده از این ایرپاد را تا ۱۶ ساعت افزایش دهد.


۲. ایرپاد شیائومی Xiaomi True Wireless 3 Pro M2103E1 Earphone TWS
 

c2ce0e85-8fd2-45e2-af92-85012a3f02cb.jpg


این هندزفری برای کسانی که قابلیت حذف نویز ایرپاد برای آن‌ها مهم است، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شود. در این مدل، قابلیت حذف نویز پویا وجود دارد که می‌تواند نویز محیط را به صورت هوشمند، مدیریت کند. بنابراین کیفیت موسیقی افزایش خواهد یافت، بدون این که مشکلی در شنیدن صدای خواننده به وجود بیاید. همچنین می‌توانید مکالمه‌های بسیار شفافی را با ایرپاد شیائومی مدل M2103E1 تجربه کنید.

ارگونومی این ایرپاد بسیار مناسب است و به خوبی در گوش قرار می‌گیرد. سبک بودن و تنوع رنگ هم از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول است. این ایرپاد از استاندارد محافظت IP55 برای محافظت در برابر گردوغبار و رطوبت هم پشتیبانی می‌کند.


۳. ایرپاد شیائومی Xiaomi Buds 3 M2111E1

کسانی که به دنبال یک ایرپاد با کیفیت صدای بالا و کنترل راحت لمسی هستند، حتماً باید خرید ایرپاد شیائومی مدل Xiaomi Buds 3 M2111E1 را در نظر بگیرند. این ایرپاد به راحتی به دستگاه‌های بلوتوثی متصل شده و یک ارتباط پایدار و با کم‌ترین تأخیر ممکن را با آن‌ها برقرار می‌کند.

کنترل لمسی در این ایرپاد به سرعت به لمس شما واکنش نشان می‌دهد. مثلاً شما می‌توانید با یک بار لمس به تماس‌های ورودی پاسخ دهید. یا می‌توانید با لمس طولانی، حالت کاهش نویز را فعال کنید.

مصرف باتری در این ایرپاد بسیار بهینه است و می‌توانید تا ۷ ساعت (که با شارژ کیس به ۳۲ ساعت هم می‌رسد) بدون وقفه از آن استفاده کنید. این ایرپاد می‌تواند تا ۹۹ درصد از نویز محیط را به خوبی حذف کند. همچنین میکروفون سه‌گانه این ایرپاد می‌تواند صدای شما را به صورت واضح و شفاف به مخاطب برساند.


۴. ایرپاد شیائومی Xiaomi ZMI PurPods TW101ZM
 

76035653-88d4-4423-a390-13ccd2cd4fbb.jpg


این ایرپاد، دارای یک طراحی جمع‌وجور است و به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال یک ایرپاد ظریف هستند. گوش‌گیرها سیلیکونی با ابعاد بزرگ، متوسط و کوچک به همراه این محصول عرضه می‌شود تا افراد مختلف بتوانند از گوش‌گیر مناسب با گوش خود استفاده کنند.

این ایرپاد می‌تواند به کمک فناوری EQSmart با محیط‌های مختلف (از محیط‌های ساکت گرفته تا شلوغ) سازگار باشد و کیفیت صدا را با متناسب هر محیط، تنظیم کند. از سایر قابلیت‌های ایرپاد شیائومیXiaomi ZMI PurPods TW101ZM می‌توان به قابلیت حذف نویز قابل قبول، عمر طولانی باتری (۱۰ ساعت که با شارژ کیس به ۳۲ ساعت هم می‌رسد) و استاندارد IPX4 برای محافظت در برابر تعریض و رطوبت اشاره کرد.


سخن پایانی


در این مطلب با مزایای ایرپاد شیائومی آشنا شدید. حتماً برای خرید یکی از ایرپادهای شیائومی، گزینه‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم را در نظر بگیرید. توجه به نکات خرید ایرپاد هم باعث می‌شود تا بهترین ایرپاد را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:janebi.com