آزاده نامداری: فعلا با فرزاد برنامه‌ای ندارم اما به دنبال سوژه‌های خوبم
آزاده نامداری مجری جوان تلویزیون که اخیرا ازدواجش با فرزاد حسنی دیگر مجری جوان و البته جنجالی تلویزیون به شدت حاشیه ساز شد الان مشغول ساخت مستندی 26قسمتی با عنوان «خانومی که شما باشین» است.
 
 
آزاده نامداری مجری جوان تلویزیون که اخیرا ازدواجش با فرزاد حسنی دیگر مجری جوان و البته جنجالی تلویزیون به شدت حاشیه ساز شد در گفتگو با دنیا خمامی در «تماشا» از تازه ترین فعالیتهای خود سخن گفته است. او می گوید: «الان مشغول ساخت مستندی 26قسمتی با عنوان «خانومی که شما باشین» هستم. در این مستند به زندگی خانم‌ها و مادرانی می‌پردازیم که در موقعیت مختلف و متفاوتی قرار دارند. »

نامداری می‌گوید که ساخت 50درصد از این مستند به سرانجام رسیده و قرار است در قالب یک مستند مستقل از شبکه دوم سیما پخش شود. او اضافه می‌کند: «گروه تحقیق‌مان در شهرستان‌های مختلف از شمال تا جنوب و شرق و غرب مشغول پیدا کردن سوژه‌های خوب هستند تا ما سراغشان برویم.»

 از آزاده نامداری می‌پرسیم حالا که تلویزیون محدودیت‌های فراوانی برای اجرای زنان و مردان دارد چرا او و همسرش(فرزاد حسنی) طرحی را ارائه نمی‌دهند که هردو با هم برنامه‌ای بسازند و اجرا کنند که او در پاسخ می‌گوید: « اینقدر همه چیز به سرعت اتفاق افتاده که به این چیزها فکر نکردیم اما من تصور می‌کنم که ما نباید طرحی ارائه بدهیم بلکه باید منتظر بمانیم تا پیشنهاد خوبی از تلویزیون بشود تا جذاب باشد و آن را بپذیریم. دونفری یا به تنهایی‌اش هم زیاد فرقی نمی‌کند برنامه خوب مهم است. »

این مجری‌خوش‌اخلاق در پایان اضافه می‌کند: «این روزها بیشتر مشغول تحصیل هستم و ترم دوم رشته روانشناسی بالینی دانشگاه شهید بهشتی هستم. »




گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: تماشا



مطالب پیشنهادی :
عکس: لیلا حاتمی و استاد شجریان در پشت‌صحنه کنسرت همایون
وقتی گشت ارشاد همسر و خواهر آهنگساز کنسرت سالار عقیلی را می‌برد!!
مهران مدیری هجده سال بعد از ساعت خوش به عطاران چه گفت؟
پیش از بلوغ: داستان رابطه دختر فرانسوی و پسر نوجوان ایرانی
با پزشک روانکاو شهاب حسینی آشنا شوید + تصاویر