فرزاد حسنی: مسابقه خوانندگی تلویزیون کپی‌برداری آکادمی گوگوش نیست
فرزاد حسنی معتقد است که مسابقه خوانندگی شبکه 3 تلویزیون کپی برداری از آکادمی گوگوش در شبکه من و تو نیست و اگر این مسابقه علمی و کارشناسی باشد خیلی هم تاثیرگذار و جذاب خواهد بود. فرزاد حسنی می‌گوید..
 
 
در زمینه برپایی مسابقه تلویزیونی صدا با هدف معرفی و شناساندن استعدادهای جوان در حوزه موسیقی باید بگویم به هر روی این هم قدمی است مثبت در راه موسیقی و صدا. می تواند یک روش خوب در مسیر پیشرفت بیشتر در این حوزه باشد. البته روش های مختلفی برای این هدف وجود دارد ولی نمی توان گفت هر روش به تنهایی کافی و تاثیرگذار است. هرکدام از این راه ها به یک سمت می رود و می تواند به مقصد خوبی هم برسد. البته اگر دست اندرکاران مربوط، در این زمینه درست، علمی و کارشناسی شده عمل کنند و مسیر به درستی هدایت شود قطعا می تواند در شکوفایی و استعدادیابی جوانان در رشته موسیقی تاثیرگذار باشد.

در رابطه با این موضوع که گفته شده چنین برنامه هایی پیش از این در رسانه های دیگر رواج داشته و ساخت این برنامه می تواند به نوعی کپی برداری از رسانه های دیگر (آکادمی گوگوش شبکه من و تو)  باشد، باید بگویم من چنین نظری ندارم. فکر می کنم در دنیای رسانه ها معمول است که گاهی یک سوژه همه گیر شود و همه به آن بپردازند؛ بنابراین نمی توان گفت این ایده مختص رسانه ای دیگر بوده و ما نباید از آن استفاده می کردیم. این طرح پیش تر از این هم در رسانه ما مورد استقبال برنامه سازها در رشته ها و حوزه های مختلف بوده است. اگر ما این برنامه را بومی سازی و بر اساس فرهنگ ملی خودمان عمل کنیم قطعا می تواند منحصربه فرد باشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه شرق



مطالب پیشنهادی :
پوراندخت، نخستین پادشاه زن ایران زمین را بشناسید + تصاویر
فیلم: ترانه‌خوانی فرزاد حسنی برای همسرش در تلویزیون
دختر نوازنده 11 ساله اشک حسین علیزاده را درآورد
عکس: گریم ساره بیات در فیلم شهاب حسینی
جذاب‌ترین ستاره ها و چهره های موقرمز هالیوود + تصاویر