اولین قرار ملاقات اوباما با همسرش و ازدواجشان فیلم می شود!
«سمت جنوب با تو» داستان اولین قرار ملاقات باراک اوباما و همسرش میشل اوباما است که به تازگی عکس‌های این فیلم منتشر شده است.

فیلم زندگی اوباما و همسرش ساخته شد

اولین عکس‌های فیلم «سمت جنوب با تو» که به داستان اولین قرار ملاقات باراک اوباما (Barack Obama)  و همسرش میشل اوباما (Michelle Obama) می پردازد در اینترنت منتشر شد.

در آن زمان اوباما دانشجوی سال اول رشته حقوق در دانشگاه هاروارد (Harvard University) بود و به عنوان دستیار در یک شرکت حقوقی شیکاگو کار می‌کرد و میشل رابینسون (Michelle LaVaughn Robinson Obama) که از او کم سن و سال تر بود رییس وی بود.

در این فیلم پیتر سویرز در نقش باراک اوباما و تیکا سامپتر در نقش میشل اوباما بازی می‌کند و به داستان اولین قرار ملاقات آنها در سال ۱۹۸۹ می پردازد که در ابتدا به موسسه هنر شیکاگو و در ادامه به تماشای فیلم جدید اسپایک لی (Spike Lee)  با عنوان «کار درست را انجام بده» رفته بودند. آنها در سال ۱۹۹۲ ازدواج کردند.

فیلم «سمت جنوب با تو»

فیلم «سمت جنوب با تو»


اوباما در جشن بیست و پنجمین سال تولید این فیلم در تابستان امسال به مخاطبان گفت: من او را برای تماشای فیلم جدیدی بردم که همه درباره اش حرف می‌زدند و کارگردانش آدم معروفی نبود اما به نظر فیلم خیلی خوبی می آمد.  

ریچارد تان نویسنده و کارگردان این فیلم در حال حاضر مشغول فیلمبرداری کار است و تهیه کنندگی آن را کمپانی آی.ام گلوبال و استیت استریت پیکچرز (State Street pictures )بر عهده دارند.

سامپتر قبلا در فیلم های مختلفی از جمله «داشتن و نداشتن»، «مرد من یک بازنده است» و سویرز در «۳۰ دقیقه نیمه شب» و زندگینامه ادوارد اسنودن (Edward Snowden) بازی کرده اند.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com