3 جایزه فیلم کوتاه برای ایران
اولین دوره جشنواره بین المللی فیلم تاپ ایندی که با هدف شناخت فیلمسازان مستقل و کم بودجه شروع به کار کرده است برندگان خود را شناخت.

جشنواره آنلاین تاپ ایندی

جوایز ماه آگوست جشنواره آنلاین تاپ ایندی به فیلمسازان ایرانی رسید.

این جشنواره هردو ماه یک بار برگزیدگان خود را معرفی می کند که در این ماه فیلمسازان ایرانی توانستند از این جشنواره 3 عنوان جایزه به دست آورند و 12 بار کاندید جایزه شوند.

فیلم کوتاه یک هیچ به کارگردانی سامان حسین پور توانست جایزه بهترین فیلم کم بودجه را به دست بیاورد، همچنین در بخش بهترین فیلم زیر 5 دقیقه نامزد شود.

فیلم کوتاه لانک(گهواره) به کارگردانی زانیار لطفی توانست جایزه بهترین فیلم زیر 5 دقیقه را به خود اختصاص دهد و همچنین در بخش های بهترین بازیگر زن(رومینا لطفی)، بهترین فیلمنامه(زانیار لطفی) و بهترین تدوین(زانیار لطفی) نامزد جایزه شود.


سامان حسین پورسامان حسین پور


 

فیلم بوی باروت به کارگردانی فرشید عبدی توانست جایزه بهترین صداگزاری (سهراب حسین زاده) را کسب کند و همچنین در بخش های بهترین فیلم جشنواره(به تهیه کنندگی مهرداد مجیدی) و بهترین تدوین(سهراب حسین زاده) و موسیقی نامزد جایزه شود.

فیلم کوتاه برگ های پاییزی به کارگردانی سامان حسین پور در بخش های بهترین فیلم زیر 5 دقیقه، بهترین بازیگر زن(کمند امجدی)، بهترین تصویربرداری(زانیار لطفی) نامزد دریافت جایزه بود.

همچنین انیمیشن کوتاه یک قاب عکس به کارگردانی سید صلاح رحیمی در بخش های بهترین فیلم کوتاه انیمیشن و بهترین ایده فیلم نامزد جایزه بود.


تهیه و تدوین : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ