ضابطیان: اینانلو همیشه زنده است
منصور ضابطیان: مرحوم اینانلو سرخوشانه زندگی کرد و این مهم‌ترین ویژگی‌اش بود. او فراوان آموخت و فراوان‌تر به اطرافیانش آموزش داد.

محمدعلی اینانلو سرخوشانه زندگی کرد

منصور ضابطیان که از شنیدن خبر درگذشت محمدعلی اینانلو به شدت متاثر شده بود، گفت: هیچ وقت رفتن استاد اینانلو را باور نمی‌کنیم و لزومی هم ندارد که باور کنیم؛ چراکه ایشان با آثاری که از خود بر جای گذاشت یادش همیشه زنده خواهد بود.

این مجری و برنامه‌ساز تلویزیون که در برنامه «رادیو هفت» تجربه همکاری با مرحوم اینانلو را داشت، در بیان خاطراتش از آن هنرمند فقید یادآور شد: آقای محمدعلی اینانلو نه تنها یک استاد خوب بودند، بلکه یک دوست فرهیخته بودند؛ به ویژه اینکه همیشه علاقه‌مند به سفر بودند و این علاقه‌مندی مشترک بین من و ایشان باعث می‌شد، خیلی وقت‌ها با زنده‌یاد اینانلو درباره سفرهایم مشورت کنم.

وی ادامه داد: مرحوم اینانلو سرخوشانه زندگی کرد و این مهم‌ترین ویژگی‌اش بود. او فراوان آموخت و فراوان‌تر به اطرافیانش آموزش داد.

ضابطیان همچنین درباره اینکه محمدعلی اینانلو چه مدت زمانی با برنامه «رادیو هفت» همکاری داشت‌؟ گفت: آقای اینانلو حوالی بهمن سال 91 بود که با برنامه ما کار می‌کرد و گاهی متن‌های برنامه را می‌خواند و یک بار هم به یاد دارم که یک گفت‌وگوی مفصل با ایشان گرفتم که از برنامه «رادیو هفت» پخش شد.

محمدعلی اینانلو - مجری، روزنامه‌نگار و کارشناس محیط زیست - ساعت هفت صبح روز - 12 دی ماه - درگذشت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم دوشنبه - 14 دی ماه - ساعت 10 صبح از مقابل مسجد بلال برگزار می‌شود.

مراسم ترحیم زنده‌یاد محمدعلی اینانلو، روز چهارشنبه - 16 دی ماه - از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : isna.ir