شکایت بهرام رادان از برادر مجید مجیدی بخاطر دستمزدش!
بهرام رادان بازیگر کشورمان که از کامران مجیدی برادر مجید مجیدی بخاطر عدم پرداخت دستمزدش شکایت کرد!

شکایت بهرام رادان از کامران مجیدی

با گذشت چندین هفته از اتمام فیلمبرداری فیلم «زرد» به کارگردانی مصطفی تقی زاده، بهرام رادان یکی از بازیگران اصلی این فیلم به دلیل عدم پرداخت دستمزدش توسط کامران مجیدی تهیه کننده این فیلم، شکایتی را علیه برادر مجید مجیدی به خانه سینما تسلیم کرده است.

کامران مجیدی که برادر مجید مجیدی و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زرد» است این روزها در برابر شکایت بهرام رادان قرار گرفته است که مدعی است دستمزد وی را پرداخت نمی‌کند.

این شکایت در حالی مطرح شده است که همزمان با عبور از مراحل فنی فیلم سینمایی «زرد»، بخشی از عوامل این اثر سینمایی هنوز مطالبات مالی خود را دریافت نکرده‌اند که در این راستا شنیده‌های حاکی از این است که بهرام رادان به این خاطر نزد شورای داوری خانه سینما رفته و از این تهیه‌کننده، به‌علت عدم پرداخت مطالبات مالی خود شکایت کرده است.

علی بازل؛ مدیر برنامه‌های بهرام رادان در مورد این خبر  گفت: شما این مسئله را از کدام منبع متوجه شدید؟ بله ماجرای این شکایت صحت دارد. چندی پیش نزد شورای داوری خانه سینما رفته‌ایم و درمورد این بلاتکلیفی در پرداخت دستمزد شکایت کردیم و پس از پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، وعده داده‌اند که پرداخت دستمزد انجام گیرد.

اما طی گفت‌وگوهایی که با برخی از عوامل این فیلم سینمایی به عمل آمد، متوجه شدیم که عدم تسویه‌حساب و گلایه آن‌ها از تهیه‌کننده این اثر سینمایی با عوامل سازنده آن تنها منحصر به رادان نیست و شاکی در این ماجرا بسیار است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : khabargozarisaba.ir