جواد رضویان و مهران غفوریان در سریال همسایه ها
تعداد بازیگران سریال همسایه ها با پیوستند جواد رضویان و مهران غفوریان به این مجموعه تکمیل شد و بزودی فیلمبرداری سریال همسایه ها آغاز می شود.

آغاز فیلمبرداری سریال همسایه ها

تصویربرداری سریال «همسایه‌ها» در چهل قسمت ٤٥دقیقه‌ای به كارگردانی آرش معیریان و تهیه‌كنندگی علیرضا سِبط‌ احمدی در روز عید سعید غدیرخم در لوكیشنی در خیابان آیت‌اله كاشانی آغاز خواهد شد.

لیست بازیگران این مجموعه روز گذشته نهایی شده و بر این اساس جواد رضویان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانى، بهاره رهنما، اصغر سمسارزاده، محمود جعفرى، نعیمه نظام‌دوست، آرام جعفرى، سمانه پاكدل، مجید یاسر، حسین سلیمانى، پوراندخت مهیمن، مسعود چوبین، طیبه دوست، الناز حسینى، امید علومى و كاظم افرندنیا جلوی دوربین معیریان خواهند رفت.

پیش از این، تهیه‌كننده این مجموعه در گفت‌وگویی عنوان كرده بود: کار اصلی ما در غرب تهران است و همزمان با ضبط، تدوین و صداگذاری در همان محل انجام خواهد شد. ساخت دکور تقریبا به پایان رسیده و تصویربرداری با سه دوربین انجام می‌گیرد. این سریال قرار است در چهل قسمت ۴۵دقیقه‌ای برای شبکه دو سیما آماده نمایش شود و با آغاز ماه ربیع‌الاول روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

در خلاصه داستان سریال  «همسایه‌ها» آمده است:

میلاد و مادرش به تهران آمده‌اند و قرار است كه صاحب ساختمان یاس -كه یكى از دوستان میلاد است- دفترى را به او براى پخش محصولات تولیدی‌شان اجاره دهد. دیگر اجاره‌نشینان ساختمان كه مشاغلى همچون خدمات مجالس، وكالت، سایت خبرى، ماهنامه و... دارند، در ابتدا كه فكر مى‌كنند مستاجران جدید را قرار است جایگزین آن‌ها كنند تلاش مى‌كنند به‌نوعى خود را در ساختمان حفظ كنند، اما درنهایت، میلاد و مادرش در اتاقى روى پشت‌بام ساكن مى‌شوند و باقى ساكنین در دفاتر خود باقى مى‌مانند. ماجراهاى همسایه‌هاى ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع مى‌شود.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : روزنامه صبا