افشاگری بازیگر نقش استاد کهنمویی درباره تبلیغ دمنوش در خندوانه
احمد زیکساری بازیگر نقش استاد کهنمویی در خندوانه به انتقاد از بدقولی عوامل خندوانه پرداخت.

ماجرای تبلیغ دمنونش استاد کهنمویی در خندوانه

احمد زیکساری علیرغم تجربیات سالها فعالیت در تئاتر و تحصیلات تا مقطع دکترا در رشه فلسفه هنر، اما با ایفای کاراکتر "استاد کهنمویی" در "خندوانه" نزد مخاطبان عام شناخته شد.

محمد زیکساری که از جایی به بعد در "خندوانه" مجبور شد به تبلیغ دمنوش بپردازد در گفتگو با ما ضمن گلایه از بدحسابی عوامل "خندوانه" که به لحاظ مالی او را ساپورت نکرده اند از اشتباهش به خاطر تبلیغ دمنوش سخن گفت. بخشی از این گفتگو در این باره را می‌خوانید:

* من به عنوان استاد كهنمویی در استودیو داشتم كار خودم را انجام می دادم و خوشحال بودم بابت این كار. تا اینكه قضیه دم نوش ها پیش آمد. واقعا قلبا راضی به این كار نبودم اما به سه دلیل این كار را پذیرفتم. اول اینكه بارها به رامبد جوان «نه» گفته بودم و احساس كردم بد می شود كه هر كار از من می خواهند نه بگویم.

* دلیل دوم این بود كه گفتند رویكرد تبلیغاتی ندارد و قرار نیست اسمی از برند خاصی ببرید. فقط اسم دمنوش به صورت زیرنویس با یك سامانه پیامكی اعلام می‌شود. دلیل آخر هم این بود كه گفتند به لحاظ مالی، من را تامین خواهند كرد. البته من هیچ قراردادی با خندوانه نداشتم. از یك جایی به بعد دیدم بازخورد مردم خیلی بد است. اصلا دوست نداشتند و مدام می‌پرسیدند كه چرا این كار را پذیرفتی؟

* بعد از نزدیك به پانزده قسمت كه ضبط شده بود، با تهیه كننده صحبت كردم و گفتم من پولی نمی خواهم اما دیگر نمی آیم. ۱۰ روز كار متوقف شد اما بعد به من گفتند كه نمی شود و شبكه بودجه این كار را نمی پذیرد و باید بیایی و كار را تمام كنید. من هم گفتم با اینكه آدم پولكی نیستم اما یك رقمی برای من در نظر بگیرید و به حساب من بریزید تا حداقل یك دلخوشی برای این كار داشته باشم. مگر آدم چقدر می تواند در مورد دمنوش حرف بزند و مردم هم اینقدر ناراضی هستند. آن ها هم قبول كردند، اما پس از مدتی دیدم بر خلاف توافق با تهیه کننده، مبلغ بسیار ناچیزی ریختند و من هم دیگر نرفتم. كار به اینجا كه رسید ،رامبد به من زنگ زد و گفت بروم و برنامه را تمام كنم و من به احترام رامبد رفتم و برنامه را تمام كردم، اما بعدش پولی پرداخت نشد.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : 7sobh.com