محمدرضا گلزار به خزه پیوست!
منوچهرهادی، کارگردان کمدی های پرفروشی مانند آینه بغل و من سالوادور نیستم از همکاری مجددش با سوپراستار سینمای ایران خبر داد.

سومین همکاری منوچهر هادی و گلزار

منوچهر هادی که در کارنامه هنری خود،کارگردانی آثاری اجتماعی مانند زندگی جای دیگری است و کارگر ساده نیازمندیم را دارد با ساخت کمدی پرفروش من سالوادور نیستم، توانمندی های خود را در عرصه کمدی نشان داد. هادی سپس سریال پرطرفدار عاشقانه را با حضور جمعی از ستارگان سینمای ایران جلوی دوربین برد.

منوچهر هادی که سال گذشته کمدی پرفروش آینه بغل را روی پرده نقره ای داشت، به تازگی ساخت سریال پاهای بیقرار را به پایان رسانده و چند مدت گذشته پیش تولید جدیدترین اثر سینمایی خود را به نام "خزه" آغاز کرده است.
حضور ساره بیات، بهرام افشاری و سعید آقاخانی در فیلم خزه قطعی شده و هم اکنون خبرها حاکی از آن است که محمدرضا گلزار نیز به فهرست بازیگران فیلم خزه اضافه شده است.
بابک کایدان نویسنده، جواد نوروزبیگی مجری طرح، محمد حیدری مدیر روابط عمومی و علی سرتیپی تهیه کننده ی فیلم پربازیگر «خزه» هستند.

 متن پست اینستاگرام منوچهر هادی:
سومین همکاری من با رضای عزیز در سینمایی خزه بعد از عاشقانه و آینه بغل. تقدیم به هواداران قشنگ رضا و ممنون از همراهی همیشگی جناب گلزار.

پست اینستاگرام منوچهر هادی

پست اینستاگرام منوچهر هادی


گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی منوچهر هادی