اولین عکس کایرا نایتلی در نقش نویسنده مشهور منتشر شد
کایرا نایتلی هنرپیشه انگلیسی در فیلم «کولت» ایفای نقش می‌کند

اولین عکس های کایرا نایتلی در فیلم «کولت»

کایرا نایتلی که آخرین بار با فیلم «بازی تقلید» جلوی دوربین رفته بود، این بار در فیلمی نقش آفرینی می‌کند که گروه سازنده فیلم «کارول» و «هنوز آلیس» یعنی واش وستمورلند و ریچارد گلاتزر فقید پشت آن هستند.
او به عنوان کار بعدی‌اش در یک فیلم سینمایی زندگینامه‌ای به نام «کولت» جلوی دوربین می‌رود.

کایرا نایتلی,کولت,عکس کایرا نایتلی
کایرا نایتلی در کولت


«کولت» روایتگر یکی از نویسندگان زن پیشگام فرانسه و ازدواج اولش با یک منتقد سرشناس فرانسوی است. طبق افسانه‌ها، شوهرش او را حبس می‌کرده تا برایش رمان‌هایی بنویسد که همگی بعد از انتشار در فهرست پرفروش‌ها قرار گرفتند و شوهر کولت را بدل به فردی مشهور و ثروتمند ساختند. اما در نهایت، کولت از سایه بیرون آمد و ادعای حق و حقوق کتاب‌هایش را علنی کرد.


کولت,نویسنده,فرانسوی ها
پرتره کولت در 44 سالگی سال 1917 در رم


«کولت» رمان نویس مشهور فرانسوی متولد 1873 میلادی بود که هفتاد و پنج کتاب با ارزش از وی برجا مانده است و تعداد زیادی از آنها به فیلم تبدیل شده‌اند و بسیاری او را بزرگ‌ترین نویسنده زن دنیا می‌دانند.

کایرا نایتلی,کولت,عکس کایرا نایتلی
کایرا نایتلی در فیلم  کولت


هرچند، واقعیت پیچیده‌تر از این حرف‌ها بوده. کولت و شوهرش ویلی یکی از زوج‌های سرشناس و معروف پاریس بودند که در آستانه قرن بیستم مشغول فعالیت ادبی بودند و رمان‌های به اصطلاح «مشترک‌شان» بیش از هر چیز بیان‌کننده زندگی مشترک‌شان بود.

ماجرای زندگی واقعی کولت تا حدودی یادآور فیلم «چشم‌های بزرگ» تیم برتن است که در سال 2014 درباره یک نقاش زن امریکایی با سرنوشتی مشابه روی پرده رفت.

کایرا نایتلی,کولت,عکس کایرا نایتلی
کایرا نایتلی در کنار واش وستمورلند و دومینیک وست در جشنواره فیلم ساندنس


کایرا نایتلی که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، در «اورست» ساخته بالتازار کورماکور و در فیلم «بازی تقلید» در برابر بندیکت کامبربچ بازی کرده است. این بازیگر سال ۲۰۱۳ در فرانسه ازدواج کرد و سال پیش در اقتباس تئاتری رمان کلاسیک امیل زولا با عنوان‌ «ترز راکین» روی صحنه نمایش رفت
قرار است وستمورلند که تهیه کننده فیلم «کارول» بود، کارگردانی این فیلم را انجام دهد.

Keira Knightley-Colette2.jpg
کایرا نایتلی در فیلم  کولت


در عین حال «بولد فیلمز» که تهیه‌کننده «خیزنده در شب» و «ضربه شلاق» بود، کار تهیه این فیلم را انجام می‌دهد. این فیلم قرار است در ماه می در بوداپست فیلمبرداری شود.

کایرا نایتلی
عکس کایرا نایتلی قبل از بچه دار شدن


کایرا نایتلی که دو بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، در «اورست» ساخته بالتازار کورماکور و در فیلم «بازی تقلید» در برابر بندیکت کامبربچ بازی کرده است. این بازیگر سال ۲۰۱۳ در فرانسه ازدواج کرد و سال پیش در اقتباس تئاتری رمان کلاسیک امیل زولا با عنوان‌ «ترز راکین» روی صحنه نمایش رفت.
قرار است فیلمبرداری این اثر از ماه مه در بوداپست بلغارستان آغاز شود میشل پفیر نیز دیگر بازیگر مطرح این پروژه سینمایی است.


کایرا نایتلی کلوت را قهرمان خواند و گفت دوست دارد کمی از شجاعت این نویسنده بزرگ را داشته باشد.

بیشتر بدانید : چرا کایرا نایتلی از نقش جدیدش در فیلم «یک روش خطرناک» ترسیده است؟ +عکس فیلم

بیشتر بدانید : کایرا نایتلی هنرپیشه متعصب هالیوود


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ