بهنوش بختیاری، رامبدجوان و... از یک پست اینستاگرام چقدر درمی آوردند؟!
 به صورت تلفنی ، تلگرامی یا در دایرکت سراغ چندچهره بازیگر، کمدین و خواننده رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک پست تبلیغاتی داخل صفحه اینستاگرامی‌شان چقدر پول می‌گیرند

 درآمد سلبریتی ها از اینستاگرام

 ما هر روز وارد اینستاگرام می‌شویم تا از دنیای دوروبرمان باخبر شویم؛ ببینیم بازیگر مورد علاقه‌مان امروز چه کرده؟ کدام یکی‌شان حاشیه‌ساز شده و آن سیاستمدار همیشه خبرساز چه گفته یا چه بیانیه‌ای صادر کرده است اما غافل از این‌که خیلی از چیزهایی که مورد پسند ماست، فقط و فقط یک ترفند پول‌ساز است که صفحات اینستاگرامی بعضی‌ها را پرمخاطب یا چندصدهزار لایک عاشقانه را روانه پست مجازی این آدم‌ها می‌کند.

به صورت تلفنی ، تلگرامی یا در دایرکت سراغ چندچهره بازیگر، کمدین و خواننده رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک پست تبلیغاتی داخل صفحه اینستاگرامی‌شان چقدر پول می‌گیرند؟ در ضمن با چند اینفلوئنسر یا شاخ اینستاگرامی هم تماس گرفتیم و رقم پیشنهادی‌شان برای یک پست تبلیغاتی را پرسیدیم .

 دنبال این بودیم لایک ها و فالو کردن های ما چقدر می تواند در درآمد زایی چهره ها موثر باشد. لایک هایی که گاهی اوقات بدون دقت و توجه سهم دیگران می شود.

بین 10 تا 20 میلیون برای خانم بازیگر!

  بهنوش بختیاری چقدر فالوئر دارد؟ 1/8 میلیون.

پست‌های «بهنوش بختیاری» در اینستاگرام حول سه موضوع است. او در اینستاگرام، تولد اعضای خانواده را تبریک می‌گوید، از ازدواج و خبرهای خوب می‌نویسد و درباره موضوعات روز واکنش نشان می‌دهد.

«بختیاری» یک برند جواهرات معروف هم دارد و همین باعث شده بخشی از صفحه اینستاگرامی‌اش، تصاویری از جواهرفروشی لاکچری‌اش باشد. البته چیز دیگری هم هست؛ شما اگر وارد صفحه «بهنوش بختیاری» شوید، اولین موضوعی که به چشم‌تان می‌خورد اطلاعات روی پروفایل اوست که نوشته شده: «حامی ترنس‌ها و ...» او در طول این سال‌ها با پیجش از افرادی که ترانسکچوال هستند حمایت کرده است.

البته بختیاری به جز صفحه شخصی، صفحه‌ای با موضوع کتاب خوانی را مدیریت می‌کند که 34 هزار دنبال کننده دارد و این صفحه هم می تواند منبع کسب درآمدی برای خانم بازیگر باشد.

مسئول صفحه «بهنوش بختیاری» در ارتباط با ما هزینه تبلیغ در صفحه او را 20 میلیون اعلام می‌کند. او می‌گوید: «این مبلغ برای حضور ایشان درکنار شما و تهیه یک ویدئوی تبلیغاتی است که به مدت سه روز در اینستاگرام می‌ماند. اما اگر بخواهید خودتان یک ویدئوی تبلیغاتی بفرستید، باید 10 میلیون بپردازید تا 24 ساعت آن را در پست آخر قرار بدهیم.»

 25 میلیون برای یک استوری!

  پوریا پورسرخ چقدر فالوئر دارد؟ 2.4 میلیون

شما وقتی وارد صفحه اینستاگرامی «پوریا پورسرخ» می‌شوید اولین چیزی که حس می‌کنید این است که آقای بازیگر یک فوتبالی دوآتشه است. او در صفحه شخصی‌اش عکس یادگاری می‌گذارد، از فیلم و سریال‌های جدیدش می‌نویسد، درباره مسائل اقتصادی، ورزشی و بعضا سیاسی اظهار نظر می‌کند و گاهی هم آگهی تبلیغاتی می‌گذارد.

مدیر برنامه‌های پورسرخ در ارتباط تلفنی با ما می‌گوید که آقای بازیگر برای هر استوری تبلیغاتی مبلغ هفت میلیون تومان می‌گیرد اما شرایط برای پست تبلیغاتی داخل صفحه فرق می‌کند و اگر بخواهید داخل صفحه، پست یا ویدئو بگذارید باید 15 میلیون بپردازید.

مدیر برنامه «پورسرخ» البته پیشنهاد دیگری هم دارد. او می‌گوید: «ما می‌توانیم با آقای پورسرخ هماهنگ کنیم تا جای شما بیایند و ویدئوی حضور ایشان را در استوری اینستاگرامی بگذاریم که در شرایط عادی 25 میلیون هزینه دارد.»

تا 30 میلیون برای قهرمان خنده!

 علی صبوری چقدر فالوئر دارد؟ 1.6 میلیون  .

 «علی صبوری» قبل از این‌که کمدین باشد یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است. درست است که تا قبل از «خنداننده‌شو» به این اندازه شناخته شده نبود اما آقای کمدین همان زمان ویدئوهای بامزه‌ای تولید می‌کرد و در صفحه اینستاگرامی‌اش می‌گذاشت که مخاطبان زیادی داشت. او حالا و بعد از «خنداننده‌شو» بیشتر از یک ونیم میلیون دنبال کننده دارد و هرچند وقت، کمدی ویدئوهایی یک تا چند دقیقه‌ای می‌سازد و کلی لایک می‌گیرد که اتفاقا خیلی هم بی‌حاشیه نیست. از همان اول که «صبوری» با خنداننده‌شو شناخته شد او و دو سه نفر دیگر جزو کسانی بودند که با شوخی‌هایی بعضا منشوری حسابی خبرساز شدند. این قصه فقط به خندوانه ختم نشد و کمدین خندوانه حالا به همراه چندنفر دیگر گاهی اوقات با ویدئوهای طنزآمیز نامناسب همه‌مان را متعجب می‌کند.

مدیر برنامه «علی صبوری» در ارتباط تلگرامی با ما می‌گوید که نفر اول فصل دوم «خنداننده‌شو» برای آگهی‌هایی که در استوری کار می‌شود، حداقل سه میلیون می‌گیرد. البته ما می‌توانیم ویدئوی تبلیغاتی بسازیم و برای او بفرستیم که در این صورت دستمزد آقای کمدین هم متفاوت است. این مبلغ از 30 میلیون شروع می‌شود و با توجه به شرایط ما و مدتی که ویدئوی مد نظرمان در اینستاگرام می‌ماند به این رقم اضافه خواهد شد.

22 میلیون برای رفیق جناب‌خان!

  رامبد جوان چقدر فالوئر دارد؟ 8.9 میلیون

گاهی غرغر و انتقاد، گاهی خاطره و نوستالژی، گاهی کمک و همدردی و گاهی تصاویر ماندگار خندوانه، جناب خان و ... . این همه چیزی است که «رامبد جوان» در صفحه اینستاگرامی‌اش به اشتراک می‌گذارد.

رامبد که بعد از سفرش به کانادا حسابی حاشیه‌ساز شده، چند هزار فالوئر به صفحه اینستاگرامی‌اش اضافه کرده و احتمالا بااین شرایط، نرخ تبلیغات را هم بالا برده است.

رامبد در ارتباط با خبرنگار ما آدرس مسئول صفحه اینستاگرامی‌اش را فرستاد و مسئول صفحه هم اعلام کرد که مجری خندوانه برای هرپست تبلیغاتی داخل صفحه 22 میلیون می‌گیرد که این مبلغ برای یک پست تبلیغاتی 24 ساعته است و اگر بخواهید پست تبلیغاتی را داخل استوری بگذارید، باید 12 میلیون تومان دیگر هم بپردازید.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: روزنامه خراسان