جنیفر لارنس پری دریایی تینکربل Tinker Bell می شود؟! + عکس
دیزنی قصد دارد ایفای نقش شخصیت تینکربل در این فیلم را به جنیفر لارنس هنرپیشه مطرح و برجسته اسکار بسپارد

شایعات در رابطه با فیلم تینکربل Tinker Bell با بازی جنیفر لارنس

طی چند ماه گذشته ، شایعاتی در رابطه با تولید لایو اکشن پینوکیو ، دراگون بال و تارزان منتشر شد . با این حال طبق گزارشات رسیده به نظر می رسد پروژه لایو اکشن دیگری در راه است .

دیزنی با راه اندازی مجدد فیلم های متحرک کلاسیک خود در لایو اکشن موفقیت های زیادی به دست آورده است. پروژه هایی که با تمرکز روی یکی از شخصیت های زن داستان ، پیچ و تاب فمینیستی به انیمیشن می دهد. همانطور که این موضوع را قبلاً در فیلم های مالفیسنت Maleficent مشاهده کرده ایم . انیمیشن بعدی که قرار است ساخته شود ، می تواند یک لایو اکشن دوباره از تینکربل Tinkerbell باشد .

گفته می شود کمپانی دیزنی قصد دارد یکی از انیمیشن هایش با حضور شخصیت تینکربل Tinkerbellبه فیلم لایو اکشن تبدین کند. بر اساس گزارش های منتشر شده ، دیزنی قصد دارد ایفای نقش شخصیت تینکربل در این فیلم را به جنیفر لارنس هنرپیشه مطرح و برجسته اسکار بسپارد. البته هنوز جنیفر لارنس این پیشنهاد را تائید را رد نکرده و در صورتی که این بازیگر پیشنهاد را رد کند به دنبال بازیگر دیگری برای این نقش خواهند بود.

جنیفر لارنس در نقش پری دریایی تینکربل Tinker Bell
جنیفر لارنس در نقش پری دریایی تینکربل Tinker Bell


انجام پروژه تینکربل Tinkerbell توسط والت دیزنی می تواند یک کار بسیار هوشمندانه باشد. این پری دریایی زیرک و باهوش به دلیل داشتن سابقه طولانی شخصیتش در انیمیشن ها که در طی سالیان گذشته به نمایش در آمده اند ، در بین کودکان محبوب است.

تینکربل Tinker Bell شخصیتی خیالی در داستان پیترپن نوشتهٔ جی ام بری ۱۹۰۴ و رمان پیتر و وندی ۱۹۱۱ است.

تینکربل در چند فیلم و انیمیشن که از داستان پیتر پن اتخاذ شده، ظاهر شده است :

پیترپن (۱۹۲۴)
پیترپن (۱۹۵۳)
هوک (۱۹۹۱)
بازگشت به سرزمین رویایی (۲۰۰۲)
پیترپن (۲۰۰۳)
سرزمین رویایی (۲۰۰۳)
در جستجوی سرزمین رویایی (۲۰۰۴)

و سری انیمیشن‌های دیزنی یعنی:

تینکربل (Tinker Bell 2008)
تینکربل و گنج گمشده( Lost Treasure 2009)
تینکربل و نجات پری مهربان(Great Fairy Rescue 2010)
تینکربل و بازی پیکسی هالو(2011 Pixie Hollow Games)
تینکربل و راز بالها(Secret of the Wings 2012)
تینکربل و افسانه هیولا( Legend of the Never Beast 2014)
تینکربل و دزدان دریایی(Pirate Fairy 2014) 

و انیمیشن های کوتاه ساختهٔ کمپانی والت دیزنی.

تینکربل بیش از ۵۰ سال است که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های کمپانی والت دیزنی بوده‌است و به عنوان «نماد جادوی دیزنی» شناخته شده‌است. در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۰ تینکربل، دوهزار و چهارصد وهجدهمین ستاره را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. او سیزدهمین شخصیت خیالی و ششمین شخصیت کمپانی والت دیزنی است که این افتخار را به دست آورده‌است.

تینکربل در سری انیمیشن‌ های دیزنی

وقتی نوزادی برای اولین بار می‌خندد یک پری به دنیا می‌آید و به شکل یک قاصدک به سرزمین پیکسی هالو می‌رود. در آنجا پری باید استعدادش را کشف کند. پری‌ها با توجه به توانایی هایشان به چند دسته تقسیم می‌شوند: پری آب، پری باغبان، پری نور، پری حیوانات، پری‌ باد ، پری محافظ، پری تعمیرکار، پری گرده بان، پری برفکی و...

تینکربل یک پری تعمیرکار است (تینکر یعنی تعمیرکار). در انیمیشن‌های قدیمی، تینکربل با صدایی شبیه زنگ صحبت می‌کند و فقط کسانی که با زبان پریان آشنا باشند زبان او را می‌فهمند اما درسری انیمیشن‌های جدید به جای صدای زنگ، صحبت می‌کند. تینکربل یک پری بااستعداد و خلاق است و خصوصیات بچگانه دارد. او شجاع و ماجراجو است و همین خصوصیت او را به دردسر می‌اندازد. تینکربل یک پری مهربان است اما گاهی زود عصبانی می‌شود.

او هم مثل بقیه پری‌ها پرواز می‌کند و می‌تواند با پاشیدن پودر پریان روی چیزهای دیگر آن‌ها را هم به پرواز درآورد. او هر بار مرتکب اشتباهی بزرگ می‌شود اما سعی می‌کند آن را جبران کند.


بیشتر بدانید : 10 شخصیت محبوب کارتونی که از روی آدم های معروف درست شدند!

بیشتر بدانید : نکات جالب درباره جنیفر لارنس یکی از زیباترین زنان + عکس

بیشتر بدانید : توضیح جنیفر لارنس درباره احساسش به هنگام برهنه شدن در فیلم ها + کلیپ

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ