واکنش منوچهر هادی و یکتا ناصر به انتقادات سعید راد از سریال دل + عکس
منوچهر هادی و یکتا ناصر به ابراز پشیمانی سعید راد برای بازی در سریال دل واکنش نشان دادند 

سعید راد: از بازی در سریال «دل» پشیمانم

 سعید راد در مصاحبه با رادیو تهران گفت:

من از این کار راضی نیستم چون مال این حرف ها نیستم، من سینمایی بازم. این اشتباهی بود که کردم و تا آخر هم ایستادم و کار را تمام کردم. چون اصلا عادت ندارم کاری را قبول می کنم و ول کنم. تجربه ایی بود که برایم خوشایند نبود و امیدوارم دیگر هیچ‌وقت تکرار نشود. 
من خودم هم این سریال را دنبال نکردم و ندیدم چون می‌دانستم داخلش چه خبره و اگر دنبال می کردم قطعا اذیت می شدم. جلسه هفتم هشتم فهمیدم، اما چون تعهد دادم و قبول کردم، ادامه دادم و سعی کردم فضایی نشود که تیم اذیت بشود.

هیچ وقت سناریو را کامل نخواندم. هر وقت هم موردی پیش می‌آمد می گفتند باید سناریو را می خواندی و می‌گفتم مگر شما نوشتید که بخوانم؟

انتخاب ها و کستینگ ها همه غلط بود. مثلا حامد بهداد که خیلی بازی هایش را دوست دارم یا ساره بیات مال این نقش ‌ها نیستند. چون اینقدر غمباره و افسرده و سن بالا هستند که باورپذیر نمی‌شوند. صورت اینها اصلا برای عشق و عاشقی شاد نیست که مردم با آنها سمپات پیدا کنند.

حامد بهداد یک ضدقهرمان فوق العاده است ولی در این سریال فقط حرف می‌زند. یا خود من در نقش پدر چکار می توانستم بکنم؟ من تفکرهای دیگری داشتم و سعی کردم پیاده کنم اما دیدم اصلا فضا اونجوری نیست. اینها زود می‌خواستند بگیرند و تمام کنند و بیست قسمت را بکنند سی قسمت، سی قسمت را بکنند چهل قسمت و اگر یک مقدار جا داشت می کردند پنجاه قسمت چون مردم برایشان مهم نیست. اینها دارند بیزنس می کنند.

من اشتباه کردم و سعی می کنم دیگر نکنم. قشنگ نیست من که هفتاد فیلم پشتمه اینطور به شعور مخاطب توهین کنم .

در پی این صحبت‌ها که بسیار خبرساز شد، منوچهر هادی، کارگردان سریال «دل»، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، متنی را منتشر کرد. منوچهر هادی در این پست نوشت:

سعید راد عزیز:
خودت دوست داری بچه ها سعید جون صدات کنن.

سعید جون:
اگر به هر دلیلی این همکاری به سلیقه شما خوش نیامده و خاطر زیبای شما را آزرده، من تمام قد به احترام شما، مهربانیهایت و سابقه درخشانت در حوزه بازیگری می ایستم و فقط، به خاطرات خوبی که در پشت صحنه با شما داشتم فکر میکنم. هر نقدی به سریال دل و بازی شما هست اشکال من است و این را می پذیرم. با تمام وجودم و همه تلاشم سریال دل را ساخته ام و پای کارم چه خوب چه بد ایستاده ام. از همه کسانی که به هر دلیلی با سریال دل ارتباط برقرار نکردند هم عذر خواهی می کنم.

پیام منوچهر هادی به سعید راد
پیام منوچهر هادی به سعید راد

بیشتر بدانید : واکنش یکتا ناصر به توهین مخاطبان سریال "دل": خوشحال می شوم! + عکس

یکتا ناصر نیز زیر پست منوچهر هادی چنین نوشت:

واکنش یکتا ناصر به انتقاد سعید راد از سریال دل

عزيزم در اين دوران خيلى از آدمها ياد گرفتن كه تعريفهارو مال خودشون كنن و انتقادات رو به ديگران حواله بدهند حقا كه جايگاه بلند تو تحسين برانگيز و است و وسوسه رسيدن به آن براى بعضى حسادت را جايز ميكند .ميدانم كه حرفهاى نابجارا به دل نميگيرى وميدانم كه نادرند كسانى كه اينقدر خالصانه براى كارشان زحمت ميكشند و جواب دشمنان و كينه توزانشان را هم با مهربانى ميدهند .برقرار باش

 

بیشتر بدانید : قسمت آخر سریال دل لو رفت؟! + عکس

بیشتر بدانید : تیپ عجیب بازیگران سریال دل: کروات در جگرکی و پاشنه بلند در اتاق خواب + عکس

بیشتر بدانید : خانواده ثروتمند با پوششی عجیب در سریال لاکچری + عکس

بیشتر بدانید : منوچهر هادی: سریال دل برای فرهیخته ها نیست! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ