اعلان قرمز اینترپل برای حمید فرخ نژاد، پس از مهاجرت به آمریکا؟
شواهد و قرائن نشان می‌ دهد فرخ‌ نژاد با فریب‌ دادن ضابطان قوه قضائیه از کشور خارج شده و برخلاف سایر نهادهای نظارتی این ارگان به دلیل دهن‌کجی اخیر این بازیگر، هیچ مماشاتی با عوامل سازنده این اثر نخواهد داشت

رسانه اصولگرا: حمید فرخ نژاد «به ریش همه‌ تان خواهد خندید»

روزنامه ایران نوشت:
حمید فرخ‌نژاد تا همین چند روز قبل سر صحنه سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌ زاده بود و آن را تمام کرد. دستمزدش را هم پیش پیش گرفته بود.

هر چند در جریان وقایع رخ داده پست و استوری اعتراضی منتشر می‌کرد، اما کارش را رها نکرده بود. تا اینکه روز پنجشنبه چند پست و استوری توهین‌ آمیز علیه رهبری منتشر کرد و مشخص شد وی از ایران خارج شده و تمام پل‌های پشت سرش را هم خراب کرده و گویا می‌خواهد راهی را برود که علی کریمی قبل از این رفته بود. اقامت در ینگه دنیا پاداش این همه دورویی و وطن‌فروشی است.

مشرق در این باره نوشت:

شواهد و قرائن نشان می‌دهد فرخ‌نژاد با فریب‌دادن ضابطان قوه قضائیه از کشور خارج شده و برخلاف سایر نهادهای نظارتی این ارگان به دلیل دهن‌کجی اخیر این بازیگر، هیچ مماشاتی با عوامل سازنده این اثر نخواهد داشت.

تنها راهکار نمایش سریال تولید مشترک پلت‌فرم پرحاشیه فیلیمو، طرح شکایت توامان توسط محمدرضا منصوری (تهیه‌کننده) و فیلیمو به صورت همزمان است تا از طریق سازوکارهای قضائی بازیگر فراری به دلیل عدم پایبندی به تعهداتش محکوم و تعقیب قضائی او از طریق مراجع عالی بین‌المللی دنبال شود. به این ترتیب اعلان قرمز اینترپل برای بازگرداندن این بازیگر به صدا در می آید.

قطعا ضمانت و ریش گروگذاری برای خروج فرخ‌ نژاد با واسطه‌ گری عوامل سازنده سریال امنیتی سقوط صورت پذیرفته و حامیان اصلی و سفارش دهندگان اثر از مواضع خود عقب‌ نشینی نخواهند کرد.

اگر سریال سقوط با سیاست همیشگی مماشات به نمایش درآید و عدم پایبندی این بازیگر به قراردادش به صورت شکایت رسمی مطرح و اعلان قرمز بازگرداندن این بازیگر محقق نشود، به یقین فرخ نژاد به ریش کلیه کارگزاران، واسطه‌ها، پااندازهای عقد قرار داد چندین میلیاردی و خروجش از کشور خواهد خندید و در این شرایط به الگوی دیگران تبدیل خواهد شد.

لذا بر اساس قراردادهای امضاشده، چون پخش و نمایش این اثر به مخاطره افتاده و گستاخی بزرگی از سوی بازیگرش رخ داده، فیلیمو موظف به پیگیری قضایی در این زمینه است. احتمالا مماشات و عقب نشینی در روند پرونده شکایت از فرخ‌نژاد بر سایر احکام و تصمیمات احتمالی درباره پلتفرم مساله ساز و پرحاشیه فیلیمو بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: مشرق/ روزنامه ایران