آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید
گوشواره یکی از اکسسوری های مهم برای خانم ها است. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم با لوازمی که در خانه تان دارید می توانید مدل های مختلف گوشواره از مجلسی تا اسپرت را به راحتی با صرف هزین کمی در خانه تان درست کنید. با ما همراه شوید

آموزش درست کردن گوشواره در منزل

گوشواره یکی از اکسسوری هایی است که خانم ها رنگ و مدل آن را با مدل مو، مدل لباس، رنگ مو، رنگ لباس، میهمانی که قرار است در آن شرکت کنند و ... ست می کنند. وهمه اینها نیازمند هزینه کردن پول زیادی است. اما نگران نباشید، در این مقاله به شما آموزش می دهیم با لوازمی که در خانه تان دارید می توانید مدل های مختلف گوشواره از مجلسی تا اسپرت را به راحتی با صرف هزین کمی در خانه تان درست کنید. با ما همراه شوید.

بیشتر بدانید : بهترین مدل گوشواره به انتخاب جنیفر لوپز Jennifer Lopez در دنیای مد

آموزش درست کردن گوشواره بلند زنجیری

آموزش درست کردن گوشواره بلند زنجیری,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

برای درست کردن این گوشواره به یک نگین پایه دار به رنگ دلخواه، مقداری سیم باریک، چند رشته زنجیر و سوزن گوشواره نیاز دارید. ابتدا مطابق تصویر یک تکه کوچک از سیم را بریده و به یک طرف پایه نگین وصل کنید. زنجیرها را درون سیم قرار داده و سیم را به طرف دیگر پایه نگین فیکس کنید. در انتهای کار سوزن گوشواره را به پشت گوشواره بچسبانید.

آموزش درست کردن گوشواره بلند ریسه ای
آموزش درست کردن گوشواره بلند ریسه ای,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

برای درست کردن این مدل گوشواره به چند ریسه پارچه ای پرده، سوزن گشواره و پایه گشواره نیاز دارید. با چوب کبریت کمی چسب را به لبه ریسه زده و ریسه را دولا کرده و بچسبانید. سپس ریسه دولا را با گیره گشواره وصل کرده و با دمباریک آن را سفت کنید. در انتها سوزن گوشواره را به گیره وصل کنید.

آموزش درست کردن گوشواره طرح گل با گیپور
آموزش درست کردن گوشواره طرح گل با گیپور,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

برای درست کردن این مدل گوشواره به یک تکه پارچه گیپور، چسب چوب، قلمو و گیره گوشواره نیاز داریم. ابتدا قسمتی از گیپور را که میخواهید با آن گوشواره درست کنید با قیچی بسیار با دقت ببرید. کمی چسب چوب را با آب رقیق کرده و با قلمو روی گل گیپور که بریده اید بزنید و صبر کنید تا خشک شود. بعد از خشک شدن گوشواره را به سوزن گوشواره وصل کنید.

آموزش درست کردن گوشواره مرواریدی
آموزش درست کردن گوشواره مرواریدی,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

یک تکه مفتول نرم را برداشته و مطابق شکل بالا آن را گره بزنید. در انتها مروارید را به مفتول آویز کرده و انتهای آن را بچسبانید.

آموزش درست کردن گوشواره بلند ریسه ای چند رنگ

آموزش درست کردن گوشواره بلند ریسه ای چند رنگ,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

برای درست کردن این گوشواره ریسه ای به چند نخ رنگی و سوزن گوشواره نیاز دارید. مانند شکل نخ ها را دور انگشت تان پیچانده و گره بزنید. در انتها ریسه بریده شده را با چسب به سوزن گوشواره تان بچسبانید.

آموزش درست کردن گوشواره با روبان و مروارید

آموزش درست کردن گوشواره با روبان و مروارید,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

روبان پارچه ای با رنگ دلخواه را مانند شکل بالا به هم بدوزید و در انتها مهره و مروارید را به آن وصل کنید. برای کامل کردن کارتان روبان را به سوزن گوشواره وصل کنید.

آموزش درست کردن گوشواره دکمه ای اکلیلی
آموزش درست کردن گوشواره دکمه ای اکلیلی,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

برای درست کردن این گوشواره به چند دکمه، اسپری رنگ طلایی، اکلیل طلایی و چسب نیاز دارید. برای شروع کار، با اسپری طلایی دکمه ها را رنگ منید و صبر کنید تا خشک شود. مقداری چسب روی دکمه بزنید و اکلیل طلایی روی دکمه بریزید و صبر کنید تا خشک شود. در انتها پشت دکمه را با چسب به سوزن گوشواره بچسبانید.

آموزش درست کردن گوشواره طرح زیب
آموزش درست کردن گوشواره طرح زیب,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

سر زیپ شلوار قدیمی تان را دور نریزید، اگر از رنگ آن خوش تان نمی آید می توانید با اسپری رنگ آن را رنگ کنید. در انتها کافی است سر زیپ را به سوزن گوشواره تان بچسبانید.

آموزش درست کردن گوشواره سکه ای
آموزش درست کردن گوشواره سکه ای,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

برای درست کردن این گوشواره به چند سکه تزیینی در چند سایز نیاز دارید. این سکه ها می توانند سکه های تزیینی باشد که از روی لباس قدیمی تان به جا مانده و یا می توانید از لوازم خرازی آن را تهیه کنید. ترتیب چسباندن سکه ها را طبق عکس بالا انجام دهید و در انتها با حلقه های کوچک، قسمت های مختلف را به هم وصل کنید. برای پایان کار هم سوزن گوشواره را به پشت کار بچسبانید.

آموزش درست کردن گوشواره خوشه ای نگین دار
آموزش درست کردن گوشواره خوشه ای نگین دار,آموزش درست کردن 10 مدل گوشواره شیک با لوازمی که در خانه دارید

برای درست کردن این گوشواره کافی است یک تکه سیم پهن را بردارید و روی لاله گوش تان دقیقا روی سوارخ گوش تان قراردهید. سپس تا جایی که دوست دارید طول گوشواره تان باشد آن را ببرید. روی قسمتی از گوشواره که روی سوراخ گوش تان قرار می گیرد و به اصطلاح پایه گل است، یک تکه فلز یا مقوای کوچک گرد برریده و بچسبانید. سپس مطابق تصویر بالا نگین ها را با چسب حرارتی یا چسب قطره ای بچسبانید و صبر کنید تا خشک شود. در انتها سوزن گوشواره را از پشت کار چسب بزنید.


بیشتر بدانید : زیباترین گوشواره های کیت میدلتون در دنیای مد!!

بیشتر بدانید : گوشواره هایی که باید در روز عروسی تان استفاده کنید

بیشتر بدانید : مدل گوشواره کوتاه در اسکار 2018

بیشتر بدانید : مدل گوشواره به سبک کندال جنر، دختر زیبای هالیوود



تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ