برد ارزشمند استقلال مقابل ذوب آهن
تیم فوتبال استقلال موفق شد مقابل ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی دست پیدا کند و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهد

استقلال با شکست ذوب‌آهن جای سپاهان را گرفت

دیدار دو تیم استقلال و ذوب‌آهن اصفهان از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان فرهاد مجیدی پایان به رسید.

در این بازی محمد دانشگر (۲۹) و وریا غفوری (۵۲) از روی نقطه پنالتی برای استقلال و دارکو بییدوف (۴۸) برای ذوب آهن گلزنی کردند. استقلالی‌ها با این برتری ۳۶ امتیازی شدند و به دلیل گل زده بیشتر نسبت به سپاهان جای این تیم را در رده سوم جدول گرفتند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند (۶۹- فرشید اسماعیلی)، علی دشتی (۵۲- مهدی قائدی) و ارسلان مطهری (۸۱- محمد بلبلی)

ترکیب ذوب‌آهن: مهدی خلیل، وفا هخامنش، وحید محمد زاده، محمد نژاد مهدی، مسعود ابراهیم زاده، فرشاد محمدی مهر، قاسم حدادی فر، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و دارکو بییدوف

داور: پیام حیدری

این بازی با تصمیم سازمان لیگ و به دلیل مبارزه با شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

نیمه اول

دقیقه ۸: علی دشتی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه ۲۹: ارسال علی کریمی از میانه میدان با ضربه سر زیبای روزبه چشمی به سمت دروازه ذوب آهن همراه شد که این ضربه به تیر افقی دروازه برخورد کرد. محمد دانشگر در بازگشت توانست از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برده و این توپ را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۳۸: احسان پهلوان نتوانست در موقعیت تک به تک موفق باشد و سید حسین حسینی به خوبی توپ ذوبی‌ها را دفع کرد. در ادامه بازیکنان ذوب‌آهن روی ریباند دروازه استقلال را تهدید کردند که در این صحنه‌ها نیز حسینی به خوبی از دروازه‌اش حراست کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: در ابتدای نیمه دوم بییدوف توانست روی یک ارسال، با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کند و بازی را به تساوی برساند.

دقیقه ۵۱: فرار علی دشتی در محوطه جریمه ذوب‌آهن و در حالی که این بازیکن صاحب موقعیت خطرناکی نبود، تکل بلند وحید محمد‌زاده منجر به گرفته شدن یک خطای پنالتی برای استقلالی‌ها شد. این پنالتی را وریا غفوری تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۵۴: شوت مهدی قائدی بعد از حضورش در زمین و در اولین موقعیتی که به دست آورد از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: احسان پهلوان با کارت زرد داور بازی روبه‌رو شد.

دقیقه ۶۷: آرش رضاوند پشت محوطه جریمه با حرکت در عرض یک شوت فنی را به سمت دروازه مهدی خلیل روانه کرد که این موقعیت با عکس‌العمل خوب سنگربان ذوب‌آهن به کرنر رفت.

دقیقه ۸۵: ذوبی‌ها با یک ارسال بلند از میانه میدان توسط محمد نژاد‌مهدی با ضربه سر به گل رسیدند که این صحنه توسط داور آفساید و این گل مردود اعلام شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: bartarinha.ir