تساوی استقلال و سپاهان به نفع پرسپولیس
دیدار حساس هفته بیست‌وپنجم بین استقلال و سپاهان برنده نداشت

این استقلال نمی‌بازد!

تیم های فوتبال سپاهان و استقلال، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، رودی ژستد
نیمه اول:
دقیقه ۴: ارسال سروش رفیعی به تیر دوم رسید که محمدرضا حسینی بالاتر از جعفر سلمانی ضربه سرش را زد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷: استقلالی ها روی یک کار ترکیبی و ضربه کرنر به گل رسیدند؛ با ارسال کوتاه کرنر، جعفر سلمانی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ارسال بلند، دانشگر را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر دانشگر دروازه مظاهری را باز کرد.

دقیقه ۱۴: گل استقلال دوام چندانی نداشت و بلافاصله جبران شد؛ حرکت تند و تیز محمدرضا حسینی و فرار از عمق خط دفاعی، او را با دروازه استقلال در موقعیت تک به تک قرار داد که این بازیکن پس از عبور از سیدحسین حسینی، با خطای سنگربان آبی ها متوقف شد که موعود بنیادی فر بلافاصله به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. گولسیانی نیز برخلاف حرکت حسینی این توپ را به گل تبدیل کرد

دقیقه ۱۶: شوت راه دور شهریار مغانلو با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: سپاهان صاحب موقعیت خوبی شد که شوت کریمی با برخورد به روزبه چشمی برگشت داده شد.

دقیقه ۲۸: روی اشتباه بازیکنان استقلال، محمدرضا حسینی از سمت راست صاحب توپ شد که ارسال زمینی او از همه بازیکنان عبور کرد. حسینی نیز قصد داشت با تکل روی توپ اثر بگذارد که توپ از او نیز رد شد.

دقیقه ۳۴: حملات همه جانبه سپاهان منجر به خلق موقعیت خوبی شد. ارسال تند و تیز محمدرضا حسینی از سمت راست به روی دروازه با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: ارسال دیدنی فرشاد احمدزاده از سمت چپ روی نقطه پنالتی به شهریار مغانلو رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: فرشاد احمدزاده قصد داشت از فاصله ای دور و از میانه های میدان با شوتی از راه دور دروازه حسینی جلو کشیده را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: روی اشتباه بازیکنان سپاهان جعفر سلمانی صاحب موقعیت شد. در حالیکه او روی دستش یامگا را داشت، با پای چپ ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او از قدرت کافی برخورد نبود و مظاهری به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۲: ارسال مهدی پور به روی دروازه به یامگا برخورد کرد و مظاهری به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۴: شوت راه دور نورافکن با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۹: یک فرصت برای استقلال از سمت راست به دست آمد که ارسال حردانی از مقابل یامگا عبور کرد و با عبور از خط عرضی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۵: یک فرصت خوب برای مهاجم خارجی استقلال در دهانه دروازه به دست آمد. ارسال صالح حردانی از سمت راست به دانیال اسماعیلی فر رسید. در حالیکه این بازیکن قصد داشت با سینه توپ را به مظاهری بسپارد، اما ژستد بلافاصله صاحب توپ شد و ضربه محکمش را به سمت دروازه زد که نژاد مهدی با تکلی بسیار خوب در دهانه دروازه، تیمش را از یک گل حتمی نجات داد.

دقیقه ۵۹: ارسال کرنر سروش رفیعی در دهانه دروازه به شهریار مغانلو رسید و ضربه سر این بازیکن به شکل فوق العاده خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: حرکت انفرادی و زیبای نورافکن و یک و دوی او با یار هم تیمی، منجر به ایجاد فرصت خوبی برای این بازیکن شد که شوت محکم او پس از برخورد به عارف غلامی برگشت داده شد. در این صحنه سپاهانی ها اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند.

دقیقه ۸۴: ارسال کاشته مهدی پور از مرکز میدان به روی دروازه، با برخورد به مدافع سپاهان در محوطه ۶ قدم مقابل سبحان خاقانی قرار گرفت اما بازیکن استقلال تنها یک قدم برای رسیدن به توپ کم آورد و مظاهری این موقعیت را مهار کرد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir