نفس های پرسپولیس پشت سر استقلال
تیم فوتبال پرسپولیس با دو گل پیکان را شکست داد

نفس‌های یحیی پشت سر فرهاد

 در آخرین بازی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تیم های پرسپولیس و پیکان، از ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان قرمزها با دو گل به برتری رسیدند.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سید جلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، حامد پاکدل و شرزود تمیروف

ترکیب پیکان:

محمد ناصری، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، اسماعیل بابایی، ابراهیم صالحی، محمد قاسمی نژاد، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمد علی فرامرزی، مجتبی حقدوست و غلامرضا ثابت ایمانی
نیمه اول:
دقیقه ۴: پاس احسان پهلوان در داخل محوطه به سعید آقایی رسید و پاس او به داخل محوطه جریمه برای نعمتی ارسال شد اما ضربه نعمتی به بیرون رفت.
دقیقه ۶: ارسال از سمت چپ با اثر حامد پاکدل مواجه شد و تمیروف سرضرب توپ را شوت کرد که ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱۰: سانتر روی دروازه پیکان با ضربه سر در محوطه جریمه همراه شد و شرزود تمیروف با قیچی برگردان توپ را به سمت دروازه فرستاد که ناصری توپ را گرفت.

دقیقه ۱۶: فرار امید عالیشاه از سمت راست با پاس این بازیکن به پاکدل همراه شد و او سرضرب شوت خود را زد تا دروازه پیکان سرانجام باز شود.
دقیقه ۲۷: حامد پاکدل به خوبی در عمق دفاع پیکان حرکت کرد و با پاس خود تمیروف را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این بازیکن نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند و ناصری شوت او را با پا مهار کرد.

دقیقه ۴۲: ارسال رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر پاکدل همراه شد و به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۷: شوت سامان فلاح به راحتی در اختیار لک قرار گرفت.

دقیقه ۴۹: ارسال رامین رضاییان با ضربه سر علی نعمتی همراه شد و در حالی که ناصری از واکنش ناکام مانده بود، توپ درون دروازه قرار گرفت.

دقیقه ۸۱: ارسال خطرناک رامین رضاییان با ضربه سر شرزود تمیروف، دروازه پیکان را در آستانه فروپاشی قرار داد اما این توپ به شکلی عجیب از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه ۸۷: ضربه محمدحسین فلاح از داخل محوطه جریمه با اختلاف کم به بیرون رفت.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir