سپاهان 1-1 پرسپولیس در یک بازی جنجالی
نیمه اول دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس بدون گل مساوی شد

الکلاسیکوی ایران برنده نداشت

در حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر، تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت.

بازی دو تیم تحت تاثیر حساسیت جدولی، در نیمه اول چندان جذابیت بالایی نداشت و هر دو تیم تنها صاحب یک فرصت گلزنی شدند که درخشش پیام نیازمند مانع از گلزنی مهاجمان پرسپولیس شد و مهاجمان سپاهان هم با بی دقتی فرصت خود را از دست دادند تا نیمه اول گلی نداشته باشد.

در نیمه دوم اما داستان بازی متفاوت شد. ابتدا در دقیقه 55 و روی یک ضربه کرنر، عیسی آل کثیر موفق شد روی پاس زیبای کمال کامیابی نیا دروازه سپاهان را باز کند.

پس از این گل، سپاهان یک پارچه حمله شد تا بتواند از باخت فرار کند. نویدکیا هم تمام ابزارهای تهاجمی خود از جمله کی روش استنلی را به بازی فرستاد تا بتواند نتیجه را تغییر بدهد. فشار حملات سپاهان درنهایت در دقیقه 87 به نتیجه رسید و محمد محبی توانست دروازه حامد لک را فرو بریزد تا زردپوشان اصفهانی از شکست خانگی مقابل پرسپولیس بگریزند.

با این نتیجه، سپاهان با 45 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و پرسپولیس هم با 42 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir