خانه تکانی نوروز : یک نظم دهنده عالی برای کابینت درست کنید + فیلم
 خانه تکانی یکی از کارهای سخت قبل از عید و سال جدید است. این بار بعد از خانه تکانی نوروزی آشپزخانه تان با دستور زیر یک نظم دهنده عالی برای کابینت های شلوغ تان درست کنید.

بعد از خانه تکانی یک نظم دهنده عالی برای کابینت آشپزخانه درست کنید

امروز می خواهیم به شما نشان دهیم که تا چه اندازه طبقه بندی و نظم دهی کشو های اشپزخانه تان می تواند آسان باشد، فقط کافی است که کمی به کارهای فنی علاقه مند باشید تا بتوانید این نظم دهنده های کشوی آشپزخانه را خودتان در خانه بسازید، با ما تا انتهای این ویدئو همراه باشید تا قدم به قدم روش های ساخت آن را با هم ببینیم. 

 

وسایل مورد نیاز برای درست کردن نظم دهنده کابینت

صفحات پلاکسی 
کاتر تیز 
تیغ کاتر 
چسب پلاکسی
متر 

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : روش هایی برای یک خانه تکانی آسان و سریع به روش مارتا استوارت

 

آموزش درست کردن نظم دهنده کابینت بعد از خانه تکانی

ابتدا ابعاد و اندازه های داخلی کشو ها را یادداشت کنید و تصمیم بگیرید که نظم دهنده ای که می خواهید بسازید چه تعدادی باشد، بعد از آن که به اندازه های درست و منطقی رسیدید حالا نوبت آن است که قطعات مورد نظرتان را روی صفحات پلاکسی برش بزنید.
اگر در هنگام برش کاتر های تان را کمی گرم کنید این فرایند برای تان اسان تر خواهد و گرنه در آخر مجبور هستید که با حرارت لبه های دندانه دندانه شده را از بین ببرید، بعد از برش زدن قطعات حالا نوبت آن است که آن ها را به یکدیگر بچسبانید.
سعی کنید تا عمل چسب زدن را با دقت انجام دهید و اگر در انتهای کار قسمتی از چسب ها بیبرون زده بود به وسیله تیغ کاتر ها آن ها را از بین ببرید.
بعد از چسبیده شدن همه قطعات، می توانید کاور روی پلاکسی ها را جدا کنید و نظم دهنده های تان را داخل کشو بگذارید و از هنر خودتان لذت ببرید. 

 

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : chidaneh.com