دستكشها علاوه بر گرم کردن شما و به روز كردن و همسو ساختن شما با جریان مد ، به سر و وضع و تیپ شما حس اغواگرانه و نشاط بخشی می بخشند .



برای گرم نگه داشتن دستها و انگشتان افزودن یك جفت دستكش به لباسهای زمستانی بسیار سودمند می باشد . اما دستكشها علاوه بر به روز كردن و همسو ساختن شما با جریان مد ، به سر و وضع و تیپ شما حس اغواگرانه و نشاط بخشی می بخشد .

در صورتی كه قصد خرید دستكش دارید یك جفت دستكش با كیفیت، هر چند كه قیمتش بالاباشد ، بخرید چراكه سالهای سال برای شما كار خواهد كرد. در صورتی كه تمایل دارید سالهای متمادی این دستكش ها را مورد استفاده قرار دهید و از مد نیافتند از دستكش های کلاسیک كه تزیینات كمی دارند استفاده نمایید . 



دستكش های رنگی



با پوشیدن دستكش هایی با رنگ روشن شبیه این دستكش های به نمایش درآمده در شو Minx By Eva Lutz ( هفته مد در برلین آلمان كه در ماه جولای برگزار می گردد) همه چیز را شاد و دخترانه نگه دارید . این نوع دستكشها جلوه غیر منتظره ای از رنگ را به لباسهای سیاه و سفید مدلها می افزاید. از دستكشهایی به رنگ های تند مثل بنفش ، سبز ، سبز آبی و زرد استفاده كنید و آن را با رنگ دیگر وسایلتان مثل كمربند ، كفش و یا حتی رژ لب تان ست كنید . 



دستكش های بلند



 مثل چارلین چویی  Charlene Choi حالت امروزی تر از تیپ های مختص به آدری هپ بورن Audrey Hepburn  را انتخاب كنید . لازم نیست دقیقا مثل چویی Choi تیپ بزنید اما می توانید یك جفت دستكش بلند مشكی براق و شیك را با یك پیراهن مشكی كوتاه و كفش های پاشنه بلند ست نمایید . با پوشیدن دستكش هایی به رنگهای ماتی چون مشكی ، سفید و بژ می توانید تیپ ساده ای بزنید . 



دستكشهایی با رنگهای متضاد



 كلی آس بورن Kelly Osbourne -گزارشگر مد و شخصیت تلویزیونی – دستكش هایی كوتاه با رنگ روشن می پوشد . این دستكش های كوتاه در تركیب با پیراهن از مد افتاده اش حال و هوای كلاسیك و درجه یكی ایجاد می كند . به مانند آس بورن Osbourne با انتخاب و پوشیدن دستكش هایی با رنگ مخالف رنگ لباستان نگاه دیگر افراد را متوجه دستكش تان نمایید . 



دستكش های توری



در طول هفته مد مرسدس بنز Mercedes Benz در سال 2011 یكی از مدلها از دستكش توری طرح سامورا Samora  استفاده می كند . این دستكش های زیبا این مدل را موقرتر و آراسته تر نشان می دهد و رنگهای تیره و مات شلوار و بلوز وی را در حاشیه قرار می دهد . تور سفید هم به همان اندازه زیباست و می تواند با خیلی از مدل لباسها ست گردد . اگر كه می خواهید یك دستكش توری سیاه یا سفید انتخاب نمایید به دلیل ماهیت تزیینی تور استفاده از دیگر لوازم جانبی را به حداقل برسانید .  



دستكش های تزیین شده



دستكش های كیت میدلتون دوشس كمبریج  Kate Middelton با كمك یك تزیین جزیی حالتی بسیار جذاب و زیبا پیدا می كند . دستكش هایی را امتحان كنید كه با استفاده از تركیب رنگهای مختلف تزیین شده اند ، به عنوان نمونه دستكش میدلتون Middleton را ببینید كه با یك قیطان قرمز رنگ تزیین شده است یا دستكش هایی كه با نواری از موهای نرم تزیین شده اند . برای پیدا كردن این نوع دستكش ها مشكلی نخواهید داشت و می تواند در اكثر مغازه ها این نوع دستكش ها را بیابید . 



دستكش های بدون انگشت



مانیكا Manika برای این لباسی كه در جشنواره به تن كرده است از یك دستكش چرمی مشكی بدون انگشت استفاده كرده است . حال و هوای این دستكش با پیراهن مواجی كه بر تن كرده است كاملاً ست شده است . شما هم می توانید چنین تقارنی را ایجاد كنید و یا هنگامی كه می خواهید ظاهر جذابتری پیدا كنید از دستكش بدون انگشت استفاده نمایید .  



دستكش پلنگی



با استفاده از این گونه دستكش ها آن حالت وحشی درونیتان را ابراز نمایید . همان طور كه در عكس می بینید ، اسنوكی Snooki - یك شخصیت تلویزیونی- از یك جفت دستكش پلنگی استفاده كرده است و آن را با كفهایش ست كرده است . برای زدن تیپی این چنین می توانید یك جفت دستكش پلنگی پوشیده و آن را با یك پیراهن آستین بلند كمربند دار كه موجب جلب نگاهها به سمت كمر می شود و قدش تا زانو  می باشد ست نمایید . 



دستكش هایی با رنگ شتری



شارلوت سالیوان Charlotte Sullivan با پوشیدن این دستكش های چرمی شتری رنگ آراسته و موقر به نظر می آید . شما می توانید لباسهای ساده خودتان را بپوشید و یا اگر كه می خواهید خیلی هم ساده نباشید مانند شارلوت سالیوان از یك گوشواره طلا استفاده نمایید . رنگمایه شتری با رنگهای مات مثل سفید ، آبی روشن و طوسی خیلی خوب ست می گردد . 



دستكش های طلا كاری شده



یكی از مدلهای حاضر در جشنواره فیلم كن  Cann Film Festival  به نام لیا كیبد Liya Kebede  از دستكش های الماس نشان ( البته الماس های اتمی ) استفاده كرده است . او فقط با استفاده از یك دسته گل جواهر بر روی بالاتنه لباسش قیافه اش را امروزی و روی مد نگه می دارد . شما هم می توانید یك جفت دستبند یا بازو بند درخشان را در دست كرده و بر روی دستكش تان قرار دهید و یا اینكه مستقیما ً روی دستكش تان را جواهر دوزی نمایید . 




 تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
برچسب ها: