نکات مهم قبل از خرید کفش زمستانی زنانه
 مطالب بیان شده و همچنین بحث مراقبت و سلامت بدن و به‌خصوص پا، بیانگر این مهم است که باید در انتخاب کفش زمستانی مناسب نهایت دقت را داشت و به نکات لازم در هنگام خرید توجه کرد که در ادامه به مهم‌ترین این نکات اشاره شده است.

انتخاب و خرید کفش زمستانی زنانه مناسب از جمله بوت زنانه چرم، بهترین راه حل شما برای مقابله با سرما و رطوبت در سردترین فصل سال یعنی زمستان خواهد بود.

ممکن است برای بسیاری از ما پیش آمده باشد که به دلیل نداشتن کفش زمستانی مناسب یا حواس‌پرتی و عدم اطلاع از بارش باران و برف در یک روز سرد زمستانی راهی محل کار شده یا برای انجام کاری به بیرون از منزل برویم. سردی هوا خود مسئله بزرگی است اما نفوذ آب و برف به داخل کفش، اوضاع را کمی سخت‌تر کرده و علاوه بر این‌که سردی هوا دوچندان حس خواهد شد، خیس بودن کفش، جوراب و پا حس بسیار ناخوشایندی را به ما القا می‌کند.
 
مطالب بیان شده و همچنین بحث مراقبت و سلامت بدن و به‌خصوص پا، بیانگر این مهم است که باید در انتخاب کفش زمستانی مناسب نهایت دقت را داشت و به نکات لازم در هنگام خرید توجه کرد که در ادامه به مهم‌ترین این نکات اشاره شده است. با مراجعه به سایت چرم کاکتوس، معتبرترین مرکز عرضه انواع کفش‌های زمستانی از جمله بوت و نیم بوت چرم زنانه، می‌توانید مناسب‌ترین کفش‌های زمستانی از جمله انواع نیم بوت و بوت زنانه را خریداری نمایید.


11 نکته قبل از خرید کفش زمستانی زنانه


شروع فصل سرما و زمستان، نویدبخش داشتن روزها و شب‌های برفی زیبا است. اما لازمه‌ی لذت بردن از این شب و روزهای زیبا، داشتن البسه و خرید کفش‌های زمستانی مناسب است تا بتوان با حفظ دمای مناسب بدن، بدون هیچ مشکلی به کارهای روزمره خود رسیدگی کرد. اما نکات مهم برای خرید کفش مناسب در ادامه بیان شده‌اند:

1. کاربرد کفش: اولین نکته هنگام خرید کفش مناسب فصل زمستان این است که این کفش‌ها را در چه مکان و موقعیت‌هایی استفاده می‌کنید؟ مهمانی؟ برای رفتن به سرکار؟ ورزش؟ یا صرفا برای انجام کارهای روزانه خارج از منزل؟ اگر می‌خواهید به یک مهمانی یا دورهمی دوستانه رسمی یا غیررسمی بروید می‌توانید انواع بوت‌های مجلسی بلند یا کوتاه را خریداری کنید.

در صورتی‌که کفش را برای رفتن به محل کار خود می‌خواهید به این نکته توجه داشته باشید که محل کار شما در یک شرکت در مرکز شهر است یا مجبورید برای رفتن به سرکار مسیری طولانی خارج از شهر را طی کنید؟ با توجه به این نکته می‌توانید بوت زنانه یا نیم بوت مناسب را تهیه کنید.
 

1.jpg


2. جغرافیای محل زندگی: از نکات بسیار مهم در انتخاب کفش زمستانی مناسب، توجه به جغرافیای محل زندگی و آب و هوای غالب است. برخی از مناطق و شهرها در فصل زمستان سرما و یخبندان شدیدی را تجربه می‌کنند که افراد لازم است کفش‌های زمستانی که بسیار گرم هستند و همچنین عایق بسیار خوب آب و برف هستند را خریداری کنند.

اما مناطقی که بارش کمی دارند یا سرما در آن‌جا زیاد ملموس نیست انتخاب آسان‌تر خواهد بود.

3. جنس و کیفیت کفش: بوت زنانه و نیم بوت در جنس‌های مختلف‌ و با کیفیت‌های متفاوت تولید شده و در بازار عرضه می‌شوند که با توجه به جنس و کیفیت آن قیمت‌گذاری می‌شوند. پیشنهاد ما به شما خرید کفش زمستانی تولید شده از بهترین متریال و با بالاترین کیفیت است. کیفیت بالای متریال به‌کار رفته در تولید کفش، راحتی پا و آسایش شما را به‌دنبال خواهد داشت. بدیهی است که پیشنهاد ما به شما خرید بوت زنانه چرم خواهد بود.

4. راحتی کفش و سایز آن: هنگام خرید کفش زمستانی اعم از هر نوع و جنسی، بهتر است به راحت بودن کفش و سایز بودن آن دقت ویژه‌ای داشته باشید. وقتی برای خرید حضوری به فروشگاه عرضه کفش مراجعه می‌کنید از فروشنده بخواهید کفش موردنظر شما را متناسب با سایز پایتان به شما بدهد. بهتر است چند قدم با کفش راه بروید تا از راحت بودن آن اطمینان حاصل نمایید.
 

2.jpg


اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که در زمستان از جوراب ضخیم استفاده می‌کنید، بهتر است هنگام خرید؛ جوراب را با خود به همراه داشته باشید. ممکن است با پوشیدن جوراب‌های ضخیم مجبور شوید بوت با سایز بزرگتری را انتخاب کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که کفش‌های چرمی به مرور زمان و در اثر برخورد با گرمای پا کمی جا باز می‌کنند. بهتر است به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

5. گرما: گرم نگه داشتن پای فرد توسط کفش مهمترین آیتم در انتخاب کفش‌های زمستانی است که این ویژگی به نوع مواد و متریال و جنس کفش بستگی دارد. گرم بودن پا به حفظ گرمای بدن شما کمک زیادی می‌کند. اگر پای شما بر اثر نفوذ آب و برف در کفش سرما را احساس کند ممکن است بیمار شوید و یا نتوانید به خوبی به فعالیت‌های خود بپردازید.

نیم بوت و بوت زنانه چرم موجود در فروشگاه چرم کاکتوس دارای آستری از جنس سوئیت خز و چرم گوسفندی هستند که پای شما را در برابر هرگونه رطوبت و سرما محافظت کرده و مانع از سرمازدگی پا خواهند شد.

6. استاندارد بودن ارتفاع پاشنه کفش و جنس زیره آن: کفش‌های زمستانی بسیار متنوع هستند و شما این حق انتخاب را دارید که کفشی مناسب با سلیقه و آناتومی بدن و پای خود خریداری کنید. هنگام خرید به ارتفاع پاشنه کفش توجه داشته باشید. پاشنه‌های بلند ممکن است تعادل شما را هنگام راه رفتن بر روی برف و باران بهم زده و زمین بخورید.

می‌توانید بوت و نیم بوت‌های دارای ارتفاع پاشنه 2 تا 5 سانتی‌متر را انتخاب کنید که هم قد شما را بلندتر می‌کنند و هم اینکه هنگام استفاده از آن بسیار راحت خواهید بود. زیره کفش تی پی یو(T.P.U)، پی یو(P.U) و لاستیک Rubber بهترین زیره برای کفش هستند که راحتی پا و کیفیت کفش را تضمین می‌کنند. همچنین مانع از لغزیدن پا در مکان‌های لیز و یا خیس خواهند شد.

 

3.jpg

نتیجه گیری:


قبل از خرید هر وسیله یا لباسی لازم است نکاتی را مدنظر قرار داد تا خرید خوبی را تجربه کنید که در بالا به کلیه نکات مهم هنگام خرید کفش زمستانی زنانه اعم از بوت زنانه یا نیم بوت اشاره شده است.

این کار از چند وجه قابل تامل است: اول این‌که بدن شما باارزش‌ترین دارایی شما است پس باید بهترین عملکرد را برای حفظ سلامت آن داشته باشید که خوردن خوراکی‌های سالم و انتخاب مناسب‌ترین پوشش از جمله لباس و کفش چرم زنانه را شامل می‌شود.

در وهله دوم در نظر داشته باشید که زمان شما بسیار ارزشمند است. داشتن اطلاعات کافی و لازم برای خرید لوازم و وسایلی که نیاز دارید به شما کمک می‌کند تا فقط یک بار برای خرید اقدام کنید و دیگر نیازی به مراجعه‌های بعدی برای تعویض یا مرجوعیت کالای خود نداشته باشید. اگر اطلاعات شما کافی باشد با خرید اینترنتی کفش چرم زنانه یا کفش چرم از سایت چرم کاکتوس، فوت وقت در ترافیک یا نیاز رفتن به مغازه‌های مختلف برای انتخاب کفش را نخواهید داشت.

 دلیل سوم: لازم است برای پول خود ارزش قائل شوید و آن را بابت خرید هر کالای غیراستانداردی خرج نکنید. خرید کفش زمستانه زنانه ارزان قیمت و بنجول فقط باعث هدر رفتن وقت و پول شما خواهد شد. هرچند که سلامت پا و راحتی را نیز از خود سلب خواهید کرد. پس اگرچه ممکن است در ظاهر مبلغ بیشتری بابت خرید کفش چرم زمستانی پرداخت کنید اما راحتی و سلامتی را برای خود به ارمغان خواهید برد.





گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع:cactusleather.ir