هفته نوزدهم لیگا
گرانادا در آغاز هفته نوزدهم رقابت‌های لیگا با چهار گل وایادولید را از پیش رو برداشت.
هفته‌ نوزدهم رقابت‌های لیگا با انجام یک دیدار آغاز شد که در آن گرانادا موفق شد با چهار گل وایادولید را شکست دهد. گل‌های گرانادا را در این دیدار که در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار شد "موریلو" (12)، "گارسیا" (22 و 55) و "یوسف العربی" (75) به ثمر رساند.

گرانادا با این پیروزی 23 امتیازی شد و موقتا در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. بازی‌های هفته‌ نوزدهم لیگا امشب (شنبه) با انجام چهار دیدار پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی آتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون از بارسلونا پذیرایی می‌کند.

این دیدار برای دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و پیروز آن قهرمان نیم فصل خواهد شد. بارسلونا با 49 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. آتلتیکو مادرید هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است. بنابراین سه امتیاز این دیدار برای دو تیم بسیار مهم خواهد بود و تکلیف قهرمان را در نیم فصل مشخص خواهد کرد. در صورت تساوی هم این آبی اناری‌ها خواهند بود که به صدرنشینی خود تداوم می‌بخشند.

هفته‌ نوزدهم لیگا فردا(یکشنبه) با چهار دیدار پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید در ورزشگاه خانگی اسپانیول به میدان می‌رود. در آخرین دیدار هفته‌ نوزدهم هم بامداد سه‌شنبه ویارئال در ورزشگاه خانگی خود از رئال سوسیداد پذیرایی می‌کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir


مطالب پیشنهادی :
پیروزی رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا
محسن مسلمان و همه زندگی اش+ عكس
همسر و فرزندان گواردیولا+ تصاویر
حنیف عمران زاده در کنار مالك اشتر+ عكس
پوشش عجیب و غریب مدافع منچستریونایتد+ عکس