حواشی بازی
هواداران استقلال علیه سرمربی پرسپولیس و مدیرعامل پیشین آبی ها شعار سر دادند كه قلعه نویی مانع این كار شد.
سوشا مکانی دروازه‌بان تیم نفت حرکات عجیبی روی نیمکت انجام می‌داد. او گرمکن آبی‌رنگ خود را مانند یک هوادار در هوا می‌چرخاند.

* حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ که در جایگاه خبرنگاران نشسته بود اعلام کرد انتخاب بهترین بازیکن فنی و بازیکن اخلاق این بازی بر عهده انتخاب خبرنگاران خواهد بود.

* برخلاف دیدارهای گذشته استقلال بازیکنان استقلال با لباس‌های جدید به میدان رفتند.

* با توجه به غیبت خسرو حیدری هاشم بیک‌زاده برای نخستین بار در سمت راست بازی می‌کرد.

* در حالی که اسکوربورد ورزشگاه بازی را نشان می‌داد از دقیقه 15 قطع شد!

* جایگاهی برای گزارشگر این دیدار در ورزشگاه تختی وجود نداشت و سیانکی گزارشگر بازی در جایگاه خبرنگاران گزارش بازی را انجام می‌داد.

* مهدی نظری مهاجم استقلال در دقایق ابتدایی نیمه دوم موقعیتی را از دست داد که پس از آن هواداران این تیم نسبت به عملکرد این بازیکن اعتراض کردند. در آن صحنه افسوس خوردن قلعه‌نویی در نوع خود جالب توجه بود.

* ستار همدانی و ایمان عالمی رابط میان امیر قلعه نویی و مجید صالح بودند. قلعه نویی به علت محرومیت روی سکو قرار داشت و صالح در غیاب او روی نیمکت نشسته بود.

* سوشا مکانی بعد از اینکه استقلال گل زد دو دستی بر سر خود کوبید، مکانی دروازه‌بان ذخیره تیم نفت است.

* پس از گل مجیدی اطراف قلعه‌نویی شلوغ شد و خیلی از طرفداران استقلال قصد تبریک گفتن به سرمربی خود را داشتند.

* در حالی که هواداران استقلال شعارهای «دایی یادت باشه، قلعه‌نویی سرورته»، «دایی دایی - رئیس مافیایی» سر می‌دادند امیر قلعه‌نویی چندین بار از جای خود بلند شد تا مانع سر دادن این شعارها از سوی هواداران استقلال شود. سرمربی استقلال از هواداران خود خواست تنها به تشویق این تیم بپردازند.

* در حالی که بازی در جریان بود مسئولان برگزار کننده بازی برگه نظرسنجی برای انتخاب بهترین بازیکن از لحاظ فنی و اخلاقی را به خبرنگاران دادند.

* با توجه به کشمکش بین امیر قلعه‌نویی و امیر واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال هواداران این تیم علیه واعظ شعار سردادند که باز هم سرمربی استقلال از هواداران خواست این کار را نکنند.

* فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در جایگاه خبرنگاران نشسته بود.

* تماشاگران استقلال با طعنه به رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس شعار «یک سهمیه تو آسیا، حسرت پرسپولیسی‌ها» سر می‌دادند.

* پس از پایان بازی استقلال و نفت تهران علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن اخلاق و وریا غفوری به عنوان بهترین بازیکن فنی این مسابقه انتخاب شدند و جوایز خود را دریافت کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir


مطالب پیشنهادی:
توقف استقلال برابر نفت
والیبال بازی کردن عروس ملکه انگلیس+ تصاویر
هدیه تولد 39 سالگی فردوسی پور+ عکس
شادی پس از گل جالب و معنادار هافبک تراکتور+ تصاویر
جمله مجیدی به یاد متسو+ عکس