ملاقات دیوید بکام با نادال در میامی + تصاویر
"دیوید بکام" در حال جشن گرفتن تولد "تامی هیل فایگر" بود و برای عکس گرفتن، ژست می گرفت.

"دیوید بکام"(David Beckham) دوستان مشهور بسیار زیادی دارد و به نظر می رسد حالا باید نام "رافائل نادال"(Rafael Nadal) را نیز به این لیست بلند و بالا افزود. این فوتبالیست بازنشست شده در حال جشن گرفتن تولد "تامی هیل فایگر" بود و برای عکس گرفتن، ژست می گرفت.

ملاقات دیوید بکام با نادال در میامیملاقات دیوید بکام با نادال در میامی
ملاقات دیوید بکام با نادال در میامیملاقات دیوید بکام با نادال در میامی

"بکام" در حال حاضر در ایالات متحده به سر می برد تا پیرامون برخی طرح های پیشنهاد شده از سوی لیگ برتر فوتبال امریکا مذاکره کند، در همین زمان "نادال" نیز برای حضور در مسابقات آزاد میامی آماده می گردد. همین همزمانی باعث برخورد این دو ستاره دنیای ورزش با یکدیگر شد.

ملاقات دیوید بکام با نادال در میامیملاقات دیوید بکام با نادال در میامی

کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان از طرح 25 میلیون دلاری برای امتیاز تشکیل یک تیم پرده برداشته است؛ قرارداد پرسودی که از ابتدای انتقال از رئال مادرید به لس آنجلس گلکسی در سال 2007 آن را در ذهن می پروراند.

اما توسعه استادیوم جدید در کنار یافتن محل مناسبی برای آن، مانعی در مسیر او ایجاد کرده است؛ تیم مدیریتی، نام و رنگ لباس بازیکنان توسط "بکام" و سرمایه گذارانش نهایی شده است.

در ماه مارس، یک منبع نزدیک به "بکام" به روزنامه گاردین گفت: «اتفاقات در میامی در حال پیشرفت هستند و ما به بسیاری از طرح های مان نزدیک شده ایم».

وی ادامه داد: «"دیوید بکام" بسیار خوش بین است اما آینده باشگاه بستگی به حمایت مردم میامی از این طرح دارد. در حال حاضر، تمرکز ما بر یافتن محل مناسبی برای ساخت استادیوم است که به خانه اصلی تیم تبدیل شود».


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ