جدایی لیندزی وان از تایگر وودز پس از سه سال رابطه + تصاویر
"لیندزی وان" اعلام کرده است که پس از سه سال رابطه با "تایگر وودز"، از او جدا شده است.

"لیندزی وان"(Lindsey Vonn) 30 ساله روز یکشنبه این خبر را در صفحه فیس بوکش منتشر کرد. "وان" گفته است: «پس از حدود 3 سال ارتباط، من و "تایگر"(Tiger Woods) هر دو تصمیم گرفتیم به رابطه مان پایان دهیم. من همیشه خاطراتی را که در کنار او برایم ساخته شده، گرامی خواهم داشت. متأسفانه، هر دوی ما زندگی گیج کننده داشتیم و بیشتر اوقات مان را دور از هم می گذراندیم».

وی ادامه داده است: «من همیشه "تایگر" را تحسین می کنم و برای او احترام قائلم. او و خانواده مهربانش همیشه جایگاه ویژه ای در قلبم خواهند داشت».

لیندزی وانلیندزی وان

"وان" اخیراً در یکی از تورنمنت ها با فرزندان "وودز" همراه بود. "وودز" در آگوست سال 2010 از "الین نوردگرن" جدا شد.

لیندزی وان و تایگر وودزلیندزی وان و تایگر وودز

لیندزی وان و تایگر وودزلیندزی وان و تایگر وودز

"وودز" درباره جدایی اش از "وان" در وب سایتش نوشته است: «"لیندزی" و من با هم تصمیم گرفتیم که به این رابطه پایان دهیم. من تحسین، احترام و عشقی همیشگی به او دارم و همیشه زمانی را که با هم گذرانده ایم گرامی خواهم داشت».

وی ادامه داد: «او با "سم" و "چالی" و همه خانواده ام سرگرم بود. متأسفانه، ما زندگی سختی در کنار هم داشتیم و رقابت های ورزشی اجازه در کنار هم بودن را به ما نمی داد».

"وان" درباره خانواده "وودز" گفته است: «آنها بسیار عالی هستند. بچه های "تایگر" بامزه اند و پدر بامزه ای هم دارند. می دانید، من در ارتباط با این کودکان احساس خاصی داشتم. آنها عالی هستند و من بسیار دوست شان دارم».

لیندزی وانلیندزی وان



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ