غذای مورد علاقه بکام + تصاویر
با توجه به آخرین تصویری که بکام در اینستاگرام خود منتشر کرده، به نظر می رسد او خواسته علاقه خود را به غذاهای انگلیسی و رستوان های معروف لندنی نشان دهد.

"دیوید بکام"(David Beckham) شاید کمی دیر و در سن 40 سالگی به شبکه اجتماعی اینستاگرام پیوسته باشد، اما به نظر می رسد کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان تصمیم دارد زمان از دست رفته اش را جبران کند. طی دو هفته گذشته "بکام" به شدت در حال ارسال عکس های مختلف از خود و خانواده اش به مناسبت های گوناگون در اینستاگرام بوده است. موضوعات این عکس ها از مراسم جشن تولد در جمع خانواده تا مدل شدن او در خیابان "کربز" بوده است.

اما با توجه به آخرین تصویری که وی در اینستاگرام خود منتشر کرده، به نظر می رسد او خواسته علاقه خود را به غذاهای انگلیسی و رستوان های معروف لندنی نشان دهد. ستاره سابق منچستریونایتد، رئال مادرید و گالکسی در روزهای اخیر در یکی از کافه های سنتی لندن، نوعی غذای قدیم انگلیسی به نام "پای و خمیر سیب زمینی" سفارش داد؛ البته وی پیش از خوردن این غذا، بارها از آن عکس گرفت تا سوژه جدیدی برای اینستاگرامش داشته باشد.

غذای مورد علاقه بکام
غذای مورد علاقه بکام

غذای مورد علاقه بکام
غذای مورد علاقه بکام

وی با یادآوری خاطراتی که از این غذا داشته، عکس ها را منتشر کرده است. غذایی که "بکام" سفارش داده یکی از اصلی ترین غذاهایی است که در منوی جشن های انگلیسی به چشم می خورد. این نخستین بار نیست که "بکام" تصاویری از خوراکی های لذیذ منتشر می کند، هفته گذشته نیز او تصویری از خوراک گوشت و تخم مرغ به اشتراک گذاشته بود.

غذای مورد علاقه بکام

غذای مورد علاقه بکام



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ