داریوش ارجمند: سوشا مکانی باید در خانواده و مدرسه تربیت می‌شد
داریوش ارجمند درباره سوشا مکانی گفت: این بچه ها باید در مدرسه و در خانواده پهلوانی را یاد بگیرند.

داریوش ارجمند درباره حضور امیر قلعه نویی در تراکتورسازی اظهار داشت: بنده همچنان کارهای مربیگری امیر قلعه نویی را دنبال می کنم و همواره کنارش هستم. اما طی دو ماه اخیر به دلیل مشکلات شخصی ام نتوانستم با ایشان صحبت کنم.

وی در ادامه افزود: روزی که صحبت از حضور قلعه نویی در تبریز شد من مخالف بودم و حتی به خودش هم گفتم که به تبریز نرود. اما حالا که رفته باید کارش را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند. امیر یک برند است که من معتقدم امسال می توانست تیم نگیرد و استراحت کند و به مسافرت برود. اما بالاخره او را بردند و حالا هم مشغول به کار هست و می دانم در تبریز می تواند موفق شود.

ارجمند درباره اتفاقی که برای سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس رخ داده است، بیان داشت: نباید همه تقصیرات را گردن بزرگترهای فوتبال بیندازیم و بگوییم آنها خوب از سوشا مراقبت نکردند به نظر من بازیکنی که به سن 26، 27 سالگی می رسد دیگر شکل گرفته است و خودش می تواند بهترین تصمیم را بگیرد. لذا درست نیست که بگوییم او را در باشگاهش خوب هدایت نکرده اند. این بچه ها باید در مدرسه و در خانواده پهلوانی را یاد بگیرند. نمی توانیم بگوییم که دکتر گودرزی، کفاشیان و یا برانکو(Branko Ivanković) از اول او را تربیت کرده اند. در دنیا فوتبالیست را در  مدرسه فوتبال و از 8 سالگی مورد تربیت قرار می دهند اما اینجا این مسایل وجود ندارد و فوتبال ما فقط «ژیگولو» تحویل می دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir