آزادی جنسی در ورزش تا آزادی جنسی در جامعه!
در یک تیم ورزشی یک بازیکن شبانه خانمی را به اتاق خود برد و به اتفاق هم اتاقی اش و دو بازیکن دیگر با او ارتباط برقرار کردند.

مرور ضررهای آزادی جنسی در ورزش به بهانه صدور کارت سلامت در جامعه:

آن‌طور که شنیده شده قرار است زنان روسپی «کارت سلامت» دریافت کنند و از حمایت برخوردار شوند. جامعه ای که منتظر بود از زبان دولت بشنود برای بانوان تنها و بیکار فرصت شغلی ایجاد می شود تا روسپی گری هم مثل تکدی گری رواج پیدا نکند.

البته اینکه زنان روسپی کنترل شوند تا منتقل کننده بیماری های لاعلاج نباشند، اصلا بد نیست اما اینکه برای زنان خیابانی کارت سلامت صادر شود قدم اول است برای شکستن تابوی روسپی گری و همان طور که سال ها قبل در کشورهای کمونیستی خیلی ها وقتی تنگدست می شدند، سراغ تن فروشی می رفتند و کارت زرد می گرفتند تا به راحتی و بدون مواجهه با قانون روسپی گری کنند.

این نگرانی وجود دارد که زبانمان لال، برخی بانوان بیکار و بیوه که دولت موظف است برای حفظ عصمت و عفت آنها برایشان فرصت شغلی ایجاد کند، به گرفتن کارت سلامت رو بیاورند. این بحث را به جامعه شناسان می سپاریم اما فقط برای اینکه بدانید، یادآوری می کنیم آزادی جنسی سرانجام بدی دارد، همان طور که پیش از این در ورزش داشت.

سال های سال تیم های ورزشی وقتی به مسافرت خارجی می رفتند، مربیان نگران بودند مبادا بازیکنان از اردو بیرون بروند و سر از فحشا خانه ها دربیاورند و با برقرای ارتباط جنسی، قوای جسمانی خود را تخلیه کنند و انرژی لازم برای رقابت ورزشی را از دست بدهند. مربیان مجبور بودند سرپرست تیم را مثل مراقب در لابی هتل بگذارند تا بازیکنی وقت و بی وقت از هتل خارج نشود و به روسپی خانه ها نرود. حالا بماند که برخی بازیکنان با طناب درست کردن از روتختی ها و حوله ها از پنجره فرار می کردند و بعضی ها هم از همین طریق روسپی ها را به داخل اتاق خود می بردند!

 اما بعدها مربیان تصور کردند بهتر است این شیطنت بازیکنان را بپذیرند و با آنها معامله کنند. نتیجه این شد که در اردوهای خارجی، مربی به بازیکنان می گفت قبل از بازی دست از پا خطا نکنید و در عوض هر روزی که بازی داشتیم، همان شب تمام بازیکنان آزاد هستند هر جا دلشان خواست بروند و هر کاری دلشان خواست بکنند.

مربیان می گفتند با این کار جلوی ضعف جسمی و تخلیه قوای جسمانی شاگردان خود قبل از بازی را می گیریم و در عوض به آنها اجازه می دهیم بعد از بازی ارتباط داشته باشند و بلافاصله با برنامه اصولی، آنها را تا بازی بعدی از لحاظ جسمی آماده می کنیم اما این روش در دراز مدت جواب نداد و آزادی جنسی منجر به اتفاقات کثیفی نظیر رابطه جنسی گروهی در اردوی فلان تیم ورزشی و همجنس خواهی در اردوی تیم بانوان شد.

در یک تیم ورزشی یک بازیکن شبانه خانمی را به اتاق خود برد و به اتفاق هم اتاقی اش و دو بازیکن دیگر با او ارتباط برقرار کردند و نه تنها خودش و همبازیانش در معرض ابتلا به بیماری های جنسی قرار گرفتند بلکه شخصیت و انسانیت هم حراج شد. در تیم دیگری دوربین های مدار بسته فیلمی ضبط کردند که نشان می داد دو بازیکن تیم بانوان که ستاره هم هستند با هم ارتباط جنسی دارند.

ابتدا عنوان شد در این تیم یک دوجنسه خودش را جای دختر جا زده چون کسی باور نمی کرد آزادی منجر به همجنس بازی شود اما در نهایت کار به جای باریک کشید و حتی صدای وزیر ورزش را هم درآورد و وزیر ورزش و جوانان در نقش یک منتقد ظاهر شد و گفت با فسادهای اخلاقی و جنسی باید برخورد شود.

 حالا این تجربه ورزش سر راه جامعه است و کاش قبل از این تصمیم احساسی و شتاب زده به این حقیقت توجه کنند که آزادی جنسی نتیجه معکوس دارد و غیر از بی عفتی و رواج روسپی گری هیچ منفعتی نخواهد داشت.

به هر حال امیدواریم تفاهم‌نامه میان وزارت بهداشت و معاونت امور زنان ریاست جمهوری برای ارائه کارت سلامت به زنان روسپی، واقعیت نداشته باشد و مسئولان در پی تدابیر ریشه‌ای و اجرایی برای رفع معضل اجتماعی زنان روسپی و خیابانی باشند تا هم کانون خانواده‌ها دچار از هم گسیختگی نشده و هم چهره عمومی جامعه تخریب نشود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com/ radnews.ir