بررسی FIFA 17 و PES 2017
در FIFA 17 حالت داستانی جدیدی به نام The Journey وجود دارد که در آن شما با عنوان الکس هانتر بازی می کنید، یک ستاره فوتبال موفق و مشهور که به دنبال امضای قرارداد با یکی از تیم های لیگ برتر است.

FIFA 17 و PES 2017:

به گزارش سیمرغ، این نبرد بازی های فوتبالی است و یک بار دیگر FIFA 17 و PES 2017 رو در روی هم قرار خواهند گرفت. اما امسال شاید سخت ترین نبرد را شاهد باشیم به دلیل اینکه هر دو بازی بهترین نسخه خود را ارائه خواهند کرد.

گرافیک

چیزی که در FIFA 17 اهمیت دارد انیمیشن های واقعی تر، چهره های ارتقاء یافته و بهبود ضبط حرکات به همراه سه برابر شدن میزان انیمیشن ها است تا حس هیجان انگیزتری در شما ایجاد کند.

شما همچنین نور بهتری را تجربه خواهید کرد. بازی در ورزشگاه اولترافورد در شب واقعاً شگفت انگیز است که با دسترسی به نواحی جدیدی از ورزشگاه از جمله رختکن ها و تونل های مصاحبه های قبل و بعد بازی همراه خواهد بود.

در PES 2017، امسال انتظار داریم تا شاهد اصلاح و بهبود استادیوم ها، نور بهتر به ویژه در شب، بارندگی با کیفیت، تماشاگران فعال تر و شادی پس از گل قابل انتخاب در این بازی باشیم. مدل های بازیکنان نیز بسیار بهبود یافته است به طوری که شباهت اوزیل(Mesut Özil) و ژیرو(Olivier Giroud) کاملاً برجسته است.

بررسی FIFA 17 و PES 2017بررسی FIFA 17 و PES 2017

حالت ها

بزرگ ترین ویژگی اضافه شده به FIFA 17 حالت داستانی جدیدی به نام The Journey است. در آن شما با عنوان 'الکس هانتر' بازی می کنید، یک ستاره فوتبال موفق و مشهور که به دنبال امضای قرارداد با یکی از تیم های لیگ برتر است.

اما این به شما بستگی دارد تا به الکس کمک کنید که به آرزوهای خود برسد، زیرا The Journey در واقع کاملاً به عملکرد شما مربوط می شود، به تصمیم های مختلفی که در داخل و خارج زمین اتخاذ می کنید و به چینش نهایی داستان توسط شما. برای مطمئن شدن از واقع گرایانه بودن سفر هانتر، با بازیکنان حرفه ای مانند مارکوس راشفورد(Marcus Rashford) و هری کین(Harry Kane) مشورت شده است.

عکس بررسی FIFA 17 و PES 2017عکس بررسی FIFA 17 و PES 2017

ویژگی های جدید در روش بازی

در FIFA 17 بر روی بهبود سبک و روش بازی در زمینه های کلیدی گوناگون تمرکز کرده است، از جمله بهبود هوش مصنوعی، بازآفرینی شروع مجددها، ارتقاء تکنیک های حمله و فراهم کردن کنترل بهتر بر روی توپ.

در شروع مجددها شما برای اولین بار دقیقاً کنترل می کنید که چگونه بازیکن به توپ نزدیک می شود، علاوه بر اینکه توانایی تغییر زاویه دوربین را دارید. در هنگام ضربه آزادها دوربینی که در پشت بازیکن قرار گرفته به شما اجازه می دهد تا همزمان با شوت کردن شما به سمت دروازه مسیر توپ را مشاهده کنید.

در کرنرها شرایط بسیار پیچیده تر می شود. بد یا خوب بودن آن به شما بستگی دارد. شما اکنون در هنگام ارسال توپ می توانید در خطوط کناری حرکت کنید و حتی می توانید با یک ارسال فریبنده مدافعان حریف را سردرگم کنید.

شما اکنون می توانید به حریفان تنه بزنید و در هنگام دریبل زدن توپ را بهتر محافظت کنید و مطمئن شوید که مالکیت توپ بیشتری را در اختیار خواهید داشت. شما همچنین می توانید توپ را از روی سر یک سرزن به روی پاهای خود بیاورید، در صورتی که این قابلیت در نسخه های قبلی فیفا وجود نداشت.

PES 2017PES 2017

در PES 2017 دروازه بان ها از برخی حرکات خارق العاده بهره مند شده اند که همه آنها بر اساس خصوصیات انفرادی هستند. برای مثال، هوگو لوریس(Hugo Lloris) دروازه بان تاتنهام(Tottenham Hotspur) همانند دنیای واقعی در روی هوا از استعداد خاصی برخوردار است، در صورتی که نویر(Manuel Neuer) دروازه بان بایرن مونیخ(Bayern Munich) از بازی با پای خوب و دستان قدرتمندی بهره مند است.

علاوه بر این وقتی شما تاکتیک حالت فوق العاده حمله را انتخاب کنید، آنها در ضربات کرنر به سمت دروازه حریف پیشروی می کنند، درست همانند چیزی که در بازی واقعی به آن عادت دارند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ