عشق پیچیده بازیکن منچستریونایتد!
آنتونیو والنسیا بازیکن منچستریونایتد پس از اینکه متهم شد در هتل با پرستاری ملاقات داشته، بر مجرد بودنش اصرار دارد.

عشق پیچیده آنتونیو والنسیا:

به گزارش سیمرغ، آنتونیو والنسیا(Antonio Valencia) بازیکن منچستریونایتد(Manchester United) وضعیت خود را به حالت سینگل تبدیل کرده است. او این اقدام را پس از آن انجام داد که متهم شد در یک هتل، به طور مخفیانه با پرستاری که در اینستاگرام ملاقات کرده، رابطه داشته، انجام داده است.

سوفی واگاساترسوفی واگاساتر

والنسیای 31 ساله که گاه گاه عشق طولانی مدت خود به نامزدش زولیا منسه(Zoila Meneses) را در شبکه های اجتماعی اعلام می کند، پیشتر او را همسر خود معرفی می کرد؛ حالا سوفی واگاساتر(Sophie Vagsaeter) 23 ساله نروژی برای دربی منچستر در روز 10 سپتامبر، به انگلستان پرواز کرد.

عکس سوفی واگاساترعکس سوفی واگاساتر

او برای حضور در این بازی ظاهر خود را به خوبی آراسته بود؛ گفته می شود پیش از بازی نیز در یک هتل قرار ملاقات داشته است. البته بعدها گفته می شد او در هفته های اخیر پیامک های مبتذلی را نیز رد و بدل کرده است. به همین دلایل او از سوی شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. پس از آنکه چنین گزارش هایی درباره والنسیا منتشر شد، او تصویر از منسه منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «انگیزه من.»

عشق پیچیده آنتونیو والنسیاعشق پیچیده آنتونیو والنسیا

او همچنین نوشته است که دلایل زیادی دارد تا منسه را «عشقش» خطاب کند. علاوه بر این او نوشته است: «ما یک تیم هستیم و اگر خدا بخواهد، همیشه با هم می مانیم.» در کنار آن نیز دو عکس از تابستان سال گذشته‌شان به اشتراک گذاشت.

اما این بازیکن منچستریونایتد حالا سعی می کند با استفاده از شبکه های اجتماعی شرایط خود را بهبود بخشد؛ او از آن پس با اصراری قابل توجه وضعیت خود را سینگل توصیف کرده است تا ثابت کند هیچ گونه رابطه رسمی با کسی ندارد.

عکس عشق پیچیده آنتونیو والنسیاعکس عشق پیچیده آنتونیو والنسیا

او همچنین اصرار دارد که می خواهد برروی فوتبال و زندگی سالمش تمرکز کند. والنسیا نوشته است: «در رابطه با آنچه اخیراً روزنامه ها درباره زندگی شخصی ام نوشته اند، باید شفاف سازی کنم و توضیح بدهم که در حال حاضر مجرد هستم.»

او افزوده است: «باید بگویم که در ماه های اخیر، هیچ رابطه رسمی نداشته ام. متأسفم که اگر اتفاقات اخیر در زندگی شخصی ام باعث بروز سردرگمی هایی شده است. حالا نیز از رسانه ها خواهش می کنم در زندگی شخصی و خانوادگی ما دخالت نکنند. مثل همیشه می خواهم تمام تمرکزم بر فوتبال و دخترم باشد.»


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ