سرپرست توسعه منابع نیروی انسانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید صحبتی برای حضورش در معاونت مالی و پشتیبانی این وزارتخانه به جای مناف هاشمی نشده است.

واکنش قائم مقام پیشین پرسپولیس به شایعه یک تغییر

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بهروز منتقمی درباره تغییرات وزارت ورزش و جوانان بعد از حضور مسعود سلطانی فر و اینکه گفته می شود جایگزین مناف هاشمی در معاونت توسعه منابع و پشتیبانی می شود، گفت: بنه به عنوان دبیر ستاد خیرین ورزشیار و همچنین مدیرکل توسعه منابع نیروی انسانی مشغول به کار هستم و صحبتی در این خصوص مطرح نشده است. آقای هاشمی وظایفش را انجام می دهد و ما هم به کار خودمان مشغولیم.

 

وی افزود: معمولا در تغییراتی که در راس وزارتخانه رخ می دهد، این گمانه زنی ها مطرح می شود.

 

قائم مقام پیشین باشگاه پرسپولیس درباره احتمال ایجاد تغییر در باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم تصریح کرد: من از تصمیمات وزارت ورزش درباره این دو باشگاه خبر ندارم ولی معمولا برای ارزیابی عملکرد بازیکنان، مدیران و مربیان باید یک فصل صبر کرد. آن موقع باید خارج از احساس و سلیقه همه چیز را ارزیابی کرد. الان هر نوع اظهارنظر ممکن است به این دو تیم لطمه بزند.

 

منتقمی درباره شرایط پرسپولیس هم تصریح کرد: پرسپولیس باید حمایت و کمک شود. تیم با سرمربیگری و مدیریت برانکو دارد کارش را پیش می برد و باید نقش حمایتی از این تیم داشت.

 

منبع: مهر