گفتند از مدرسه فرار کرده ام و در دربی به استقلال گل زدم
مهاجم سرخپوشان گفت: «پرسپولیس یک ستاره روی سینه اش کم دارد که مربوط به آسیاست.»

گفتگویی درباره گذشته علی علیپور

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، علی علیپور در گفتگویی درباره گذشته، حال و آینده اش و همچنین وضعیت پرسپولیس صحبت کرده است که در ادامه آن را می خوانید:

 

* پدر شدی؟

- حس خیلی خوبی است پدر شدن. لذتی است که خدا به من داده است. امیدوارم پدر خوبی برای فرزندانم باشم.

 

* زندگی در تهران سخت است؟

- بله می توان گفت سخت است. زمانی که راه آهن بودم خانه نداشتم. نزدیک به 10، 15 میلیون به من پول دادند که توانستم خانه بگیرم. با خانمم یک سال و نیم در آنجا زندگی کردیم. در پرسپولیس هم حتی یک دوره کوتاه آنجا بودم. شاید جالب است بدانید خانه 50 متر بود. با مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کردم. با کمکی که به من کردند، جای بهتری را اجاره کردم.

 

* می دانی جوانترین گل زن پرسپولیس در دربی کیست؟

- فکر می کردم خودم هستم. اما الان فهمیدم که بهنام طاهرزاده چنین لقبی را دارد. وقتی به استقلال گل زدم به شوخی چیزهایی را برایم فرستادند که یکی از آنها خیلی جالب بود. برایم آمده بود که علیپور از مدرسه فرار کرد و به پرسپولیس گل زد. کلی به این موضوع خندیدم.

 

* از دوران شیطنتت در مدرسه بگو.

- همیشه در مدرسه فوتبال با توپ پلاستیکی بازی می کردیم. آن موقع ناظم ها آن را پاره می کردند. آنقدر فوتبال بازی کردم که خانواده ام موافقت کردند فوتبالیست شوم. آن موقع سماجت خیلی داشتم تا به این مرحله رسیدم.

 

* شب یلدا چه می کنی؟ مازندرانی ها مراسم خاصی دارند؟

- بله آنها ماهی درست می کنند و هر سال من با پدر و مادرم و دایی و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها دور هم جمع می شدیم. الان چند سالی هست که تنها هستیم.

 

* نظرت درباره مسائل فحاشی تماشاگران چیه؟

- هواداران ما از کشورهای اروپایی الگوبرداری کنند. اگر بازیکنشان دروازه خالی را بیرون می زند ولی تماشاگران برایش دست می زنند و فحاشی نمی کنند. ما هم مثل خودشان خانواده داریم. به نظر من اگر به جای فحاشی به تشویق بپردازند خیلی بهتر است و در روحیه ما خیلی تاثیر دارد تا فحاشی کنند.

 

* امسال قهرمان لیگ آسیا می شوید؟

- تمام تلاشمان را می کنیم که این اتفاق بیفتد. پرسپولیس یک ستاره روی سینه اش کم دارد که مربوط به آسیاست.

 

* شاید استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم به مصاف هم بروند.

- خیلی زود است درباره این مسئله صحبت کنیم. بازی به بازی پیش می رویم. حیف یکی از نمایندگان ما حذف می شود اما خوبی آن این است که یک تیم در چهار تیم پایانی مسابقات حضور خواهد داشت.

 

منبع:جام نیوز