ستاره به پرسپولیس نزدیک تر شد
تلاش مسئولان و سرمربی تیم سپاهان برای توافق با هافبک تراکتورسازی نتیجه نداد و این طور که پیداست او سپاهانی نمی شود.

 ستاره به پرسپولیس نزدیک تر شد

مسئولان تیم سپاهان تا همین جمعه شب گذشته به حضور سروش رفیعی در تیمشان امیدوار بودند. ولی بعد از انتشار خبر حضور این بازیکن در اردوی پرسپولیس ها، با او تماس گرفتند تا از او پاسخ نهایی را بگیرند.شنیدیم او در تماس با سپاهانی ها متذکر شده است حتی یک ریال هم تخفف نمی دهد و چون مبلغ درخواستی او بالا بود، در نهایت سپاهانی ها با او به توافق نرسیدند.

البته سروش به آنها اطمینان داده است حضورش در اردوی پرسپولیس به دلیل توافق با این تیم نیست بلکه برای ملاقات با یکی از دوستانش راهی اردوی سرخپوشان شده بود.

با این حال سپاهانی ها که قانع نشدند از او جواب خواستند و مایل بودند تکلیفشان در مورد او روشن شود. ولی گویا تلاش های عبدالله ویسی برای تخفیف گرفتن از سروش جواب نداده بود و او با ذکر این نکته که پیشنهادات خوبی دارد و نمی خواهد به تیم های خواهانش تخفیف دهد آب پاکی را روی دست آنها ریخت.

به این ترتیب پرونده رفیعی و سپاهان بسته شد و ویسی برای پر کردن جای او بازیکن دیگری به خدمت می گیرد. رفیعی پیش از این استقلالی ها را هم در جذب خود ناامید کرده بود.

از سوی دیگر آاک آتن نیز خواهان جذب رفیعی بود. مذاکره ها نیز انجام شد اما در نهایت طرفین به توافق نرسیدند. آاک آتن برای جذب سروش مبلغ 200 هزار یورو کنار گذاشته بود، آن هم برای یک فصل. اما این پیشنهاد با مخالفت رفیعی مواجه شد تا حضور هافبک تراکتورسازی در لیگ یونان منتفی شود.

او تا چند روز قبل به لیگ یونان و بازی در کشوری که دو ایرانی نیز حضور دارند نزدیک شده بود اما حالا انتقال او به یونان منتفی شده است. او به نزدیکانش گفته اگر المپیاکوس هم خواهان جذبش باشد به حضور در یونان فکر نمی کند.

رفیعی حالا به پیشنهادهای دیگرش فکر می کند. او مشتری های پر و پا قرصی دارد. از پرسپولیس و تراکتورسازی تا تیم هایی از چین، یونان و البته قطر. رفیعی اما هنوز تیم آینده خود را انتخاب نکرده است.

اینطور که پیداست با توجه به مذاکراتی که از سوی باشگاه پرسپولیس با رفیعی شده، او خیلی امیدوار است تا به مبلغ مدنظر خود با سرخپوش شدن برسد.

منبع: جام نیوز