خداحافظی آردا توران با تیم بارسلونا
گروهی از رسانه‌های ترکیه‌ای اعلام کرده‌اند که آردا توران  هافبک تیم ملی این کشور، فصل آینده احتمالاً دیگر در بارسلونا نخواهد بود.

آردا توران از بارسلونا می رود

با نزدیک شدن به فصل نقل‌وانتقالات، شایعات مربوط به این بازار نیز روز به روز بیشتر می‌شود و رسانه‌های مختلف دنیا، به گمانه‌زنی می‌پردازند.

در همین راستا گروهی از رسانه‌های ترکیه‌ای مدعی شده‌اند که آردا توران دیگر جایی در بارسلونا ندارد و این باشگاه آماده است پیشنهاداتی که برای خرید او صورت می‌گیرد، را ارزیابی کند.

مدتی‌ست که رسانه‌های اسپانیایی درباره تلاش بارسلونا برای خرید بازیکنانی مانند تئو هرناندس، هکتور بیرین، فیلیپه کوتینیو یا مارکو وراتی برای تقویت ترکیب‌اش در فصل آینده گمانه‌زنی می‌کنند و اکثر آنها گزارش کرده‌اند که برنامه باشگاه پایین آوردن میانگی سنی تیم است. به این ترتیب انتظار می‌رود که آردا توران و ژرمی متئو در فهرست بازیکنان مازاد تیم قرار بگیرند.

کاپیتان ۳۰ ساله تیم ملی ترکیه گفته است که حتی در پایان قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا (سال ۲۰۲۰) هم می‌خواهد به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد اما ظاهراً بارسلونا نمی‌خواهد تا آن زمان به همکاری‌اش به او ادامه دهد و باید انتظار فروش او در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان امسال را داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir